ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

איך לארגן את ארון הבגדים? טיפים והמלצות

ארונות בגדים זה רהיט בבית בעל נטייה לבלגן, לא מזמן סידרתם אותו וכבר הוא שוב מבולגן?!
הנה כמה טיפים ורעיונות לסידור יעיל שיחזיק מעמד אפילו לכל העונה.

חלוקה ומיון

ארון בגדים מסודר כולל חלוקה לקטגוריות ומדפים. ערימות מעורבבות של פריטי לבוש שונים או של  חברי משפחה שונים הן מתכון לבלגן. חלוקת הארונות בהתאם לבני הבית: לכל אחד מבני הבית הקצו ארון בגדים משלו או חלק מיוחד לו בארון. כך, כל אחד ידע איפה נמצאים הבגדים שלו ולא יהפוך את הבגדים של האחרים.

סדרו פריטים דומים בערימה אחת או במקום מיוחד להם: ערימת מכנסיים, ערימת חולצות, וכדומה. הדבר יקל מאד על חיפוש פריט מסוים בשעות הבוקר. מסדרים מקצועיים ממליצים למיין את הבגדים לפי צבעים, חלוקה כזו מקלה על חיפוש פריט מסוים.

ארון בגדים

ארון בגדים – לסדר בראש אחר

רובנו רגילים לסדר את הבגדים עבור ארונות בגדים בערימות, בגד על בגד, וערימה אחרי ערימה. סידור הבגדים בצורה זו הוא מתכון לבלגן. הוא מקשה למצוא בגד מסוים, ולא מאפשר נגישות נוחה לכל הבגדים.

קולבים: רצוי לתלות בגד אחד על כל קולב ולא בגדים מגובבים זה על זה. כמה חולצות תלויות על קולב גורמות לכך שהחולצות התחתונות לא ייראו ולא יילבשו. מעבר לכך, חולצות הדורשות תליה בתוך ארונות בגדים בדרך כלל נוטות להתקמט ולאבד את צורתן. תליית חולצה אחת על כל קולב מבטיחה שמירה על הגיהוץ ועל הסדר כך שכשתשלפו את החולצה מהארון היא תהיה מוכנה ללבישה.

שימוש בקופסאות: במקום לסדר את כל הבגדים בתוך ארונות בגדים על אותו מדף, חלקו את הבגדים לקטגוריות, ובגדים שניתן לקפל בצורה קלה סדרו בקופסאות. הסידור בקופסה מאפשר סידור הפריטים זה לצד זה במקום זה על זה, כך שניתן יהיה לראות את כל הפריטים בקופסה.

נעליים: את הנעליים רצוי להשאיר בקופסאות לשמירה עליהן ולמניעת ריח רע. ישנן קופסאות מיוחדות לסידור ארונות בגדים אשר הצד הקדמי שלהן שקוף. כך גם אם מעמידים את קופסאות הנעליים זו על גבי זו, ניתן לראות איזה זוג נמצא בכל קופסה. הקופסאות ניתנות לפתיחה מן הצד השקוף כך שלא צריך להורידן מהמדף.

מחשבה ויצירתיות יאפשרו סידור ארונות הבגדים, כך שיישארו מסודרים למשך זמן רב.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן