ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות בגדים - יוצאים מהארון

נודה על האמת: כשאנו פוסעים אל דירה חדשה, מיד לאחר שאנו מוודאים כי המטבח מוצא חן בעינינו, אנו מתפנים לבדוק היכן ארון הבגדים, האם הוא גדול מספיק, חדש מספיק, יפה מספיק? האם הוא עונה לצרכינו, האם המיקום שלו נכון וכו'.

אכן, ארונות בגדים המתאימים לצרכים שלנו הם בגדר הכרח המציאות. אנו מחליפים תלבושת כמעט כל יום וזקוקים למלתחה נדיבה על מנת שלא ליצור מצב בו אין לנו מה ללבוש. בגדים, נעליים ותיקים הם אבני היסוד של הנראות והרושם אותו אנו עושים על סביבתנו ועל כן, חשוב שתהיה אפשרות לגוון ולהפתיע.
נותרנו עם בעיה אחת, היכן ניתן לשכן את כל השפע הזה?

ארונות בגדים לא מה שחשבתם!!!

זוכרים את ארונות הקיר הענקיים שהיוו קיר שלם באחד החדרים? ובכן, אלה הולכים ונעלמים מן העולם, בין היתר בגלל שהם תופסים המון מקום בחלל ובגלל שאין צורך בכל הגודל הזה. כיום, ארונות בגדים סטנדרטיים לחלוטין מספקים את כל פתרונות האחסנה לבגדים שלכם באמצעות חלוקת חלל נכונה ומשוכללת.

ארונות בגדים מודרניים משופעים במגירות ומוצרי פרזול המחלקים את החללים לתאים ייעודיים ומאורגנים. תשכחו מהמדפים הגבוהים שאכלסו מזוודות ישנות, בגדי חורף מגיל 6 וקופסאות שרק סבא של סבתא יודע מה יש בתוכן. ארגון הארון המודרני הוא מדויק, יעיל ופרקטי.

סוגי ארונות בגדים.
אנו מבחינים בין שני סוגי ארונות בגדים:
• קטלוג ארונות הזזה
• קטלוג ארונות פתיחה

ההבדל היחיד בין הארונות הללו הוא מנגנון פתיחת הדלתות. לאחרונה, בגלל בעיות של מקום בחלל, מעדיפים רוב הצרכנים לרכוש ארונות הזזה. יחד עם זאת, גם ארונות פתיחה רגילים פותרים את בעיות אחסון ואפסון באופן מושלם. ההעדפה של סוג ארון אחד על השני נובעת מצרכים פונקציונאליים כמו גם מצרכים עיצוביים.

ארון הזזה זכוכיות שחורות

ארונות בגדים בעיצובים חדשים

ארונות בגדים הם אלמנט עיצובי לכל דבר ועל כן, יש להציבם בחלל באופן שישתלב היטב עם שאר האלמנטים העיצוביים. חדרי שינה, למשל, הם מרחב שהעיצוב בו משפיע על כל האווירה.
ארונות בגדים מודרניים מגיעים עם אפשרויות עיצוב רבות כגון שילובי עץ וזכוכית, צבעים המעניקים תחושה אירופאית, כפרית או אוריינטלית. הדפסים צבעוניים, מינימליסטים ועוד כיד הדמיון הטובה. כל שעליכם לעשות הוא פשוט להגיע ולבחור.

אם אתם מחפשים ארונות בגדים איכותיים העומדים בסטנדרטים גבוהים של גימור, הגעתם למקום הנכון. בהראל ארונות תוכלו לבחור מבין שפע של ארונות מעוצבים במחירים נוחים במיוחד. כחברה מובילה בתחומה מחויבת הראל ארונות לשירות מכוון לקוח, לאחריות מוסדרת לטווח ארוך ולארונות איכותיים במגוון רחב של עיצובים.

ארונות בגדים

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן