ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות הזזה לילדים

ארונות הזזה הם הגדרה כוללת להיצע הולך וגדל של דגמי ארונות מעוצבים המגיעים עם דלתות הזזה הנעות על גבי מסילה ייעודית בתוך גוף הארון. ארונות אלו, הפכו בשנים האחרונות לאחד מפריטי הריהוט המבוקשים ביותר בארץ ובעולם, זאת לנוכח העובדה שהם מהווים פתרון אידיאלי לכל מי שרוצה לנצל בצורה המיטבית ביותר את החלל בו ממוקם הארון.

ארונות הזזה מעוצבים לכל חלל בבית

כיום, עומדים לרשותכם עשרות דגמים של ארונות הזזה מעוצבים הניתנים להתאמה אישית לכל חלל מגורים ייעודי, מחדרי תינוקות ופעוטות, דרך חדרי ילדים ונוער ועד ליחידות הורים וחדרי אורחים. ההתאמה האישית של דגמי ארונות ההזזה השונים, יכולה לבוא לידי ביטוי גם בגודל הארון בהתאם לשטח העומד לרשותכם בחלל החדר וגם בהתאם להיקף שטח האחסון בתוך גוף הארון.

אנו בארונות הראל מציגים מבחר ארונות הזזה לילדים במגוון עיצובים, מידות ודוגמאות.

ארון הזזה לחדר ילדים

בין יתר דגמי ארונות הזזה הניתנים להתאמה אישית תוכלו למצוא:

  • ארונות הזזה זכוכית – ארונות הזזה מרשימים ביופיים המגיעים עם דלתות הזזה המיוצרים מזכוכית מחוסמת ומעוצבת
  • ארונות הזזה שקופים – דגם יוקרתי במיוחד של ארונות הזזה מזכוכית המשלב בתוכו זכוכית בגוון שקוף על פי בחירת הלקוח.
  • ארונות קיר הזזה – ארונות הניתנים לייצור מובנה בתוך הקיר. ארונות אלו מותאמים לחללים מעוצבים במיוחד בהם ניתן לקבע את גוף הארון כחלק אינטגרלי מחוויית העיצוב של החלל.
  • ארונות קיר שחורים – ארונות הזזה מודרניים המגיעים במעטפת חיצונית בגוון שחור יוקרתי ואלגנטי. בנוסף, תוכלו למצוא גם דגמי ארונות הזזה לבנים ויוקרתיים, דגם ייעודי של ארון הזזה אפור וגוונים נוספים המשדרגים את החלל.
  • ארונות הזזה עם מראה – ארונות פונקציונאליים המשלבים בתוכם מראה מובנית בדלת ההזזה, כאשר את גודל המראה ניתן לתכנן באופן אישי לכל גודל נדרש.

לצד הארונות הנ"ל, תוכלו למצוא גם דגמי ארונות המגיעים עם דלת הזזה מרכזית אחת הנעה לשני הכיוונים, ארונות הזזה 2 דלתות הנעות לכל כיוון ודגמים של ארון הזזה 4 דלתות לחללים גדולים במיוחד.

ארונות הזזה לחדרי ילדים מבית ארונות הראל – כולם רואים את ההבדל

אם גם אתם מחפשים אחר ארונות הזזה לחדר הילדים, זה הזמן להכיר את קולקציית ארונות ההזזה של חברת הראל, חברת הרהיטים של ישראל שבבעלותה אחד ממפעלי הייצור המשוכללים ביותר בישראל לייצור ארונות. קולקציית ארונות ההזזה של חברת הראל משלבת בתוכה היצע מרשים של ארונות הזזה לילדים המאפשרים לכם ליהנות גם מחוויית עיצוב מרשימה ביופייה וגם מפתרונות אחסון מודרניים וחכמים.

כל ארונות ההזזה מבית הראל מיוצרים מחומרי גלם איכותיים בעלי עמידות לאורך שנים, כאשר איכויות חומרי הגלם מאפשרים לכם ליהנות גם מפתרונות התאמה אישית של הארון על פי כל מידה רצויה. אלמנט נוסף המאפיין את ארונות ההזזה של חברת הראל, קשור למסילה הייעודית של דלתות ההזזה, המאפשרת הזזה קלה ונוחה של דלתות ההזזה בשילוב מנגנון הזזה שקט ללא טריקות.

לצד כל אלו, ארונות הזזה לחדר ילדים של חברת הראל עומדים בכל התקנים המחמירים ביותר והם מתאפיינים באיכות עיצובית וברמת גימור גבוהה במיוחד.

ארונות לחדר ילדים

ארונות הזזה לחדר ילדים בשילוב הדפס

אחד מהטרנדים העיצוביים המרשימים ביותר בעולם ארונות ההזזה של חברת הראל, כולל בתוכו דגמים שונים של ארונות הזזה בשילוב הדפס המעניק מראה ייחודי לכל סביבת מגורים. ההדפס נעשה באמצעות טכניקות הדפסה מודרניות על גבי חומרי גלם שונים, כאשר הדגם הנפוץ ביותר הוא ארון הזזה הדפס על גבי זכוכית.

ארונות הזזה לחדרי ילדים בשילוב הדפס מהווים את הדרך האידיאלית ביותר לייחוד חלל המגורים בו תהיו מעוניינים למקם את הארון, כאשר ההדפס ניתן לבחירה אישית של הלקוח ובהתאמה מלאה לעיצוב הקונספטואלי של חלל המגורים. את ההדפסה על גבי דלתות הזזה ניתן ליישם גם בארונות הזזה מובנים אל תוך הקיר וגם על גבי ארונות הזזה מובנים. לצד כל אלו, ממתינים לכם עשרות דגמים מעוצבים של ארונות הזזה הניתנים להתאמה אישית לכל סביבת מגורים, מחדרי ילדים ועד יחידות הורים וחדרי אורחים. אם גם אתם בונים, משפצים או מחדשים את מערכות הריהוט בסביבת המגורים, אנו מזמינים גם אתכם להתרשם מקולקציית ארונות ההזזה החדשה של ארונות הראל ולהבטיח לעצמכם את מוצרי האיכות המרשימים ביותר בישראל.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן