ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות קיר - שפע של סגנונות עיצוב

ארונות קיר כיום הם אביזר לעיצוב הבית לכל דבר. הארונות מיועדים כמובן לשמש אותנו לאכסון חפצים, אך בנוסף לכך הם משמשים כמיצגים אומנותיים לכל דבר ועניין. לכן כשאנו בוחרים ארון אנו בודקים את המראה הכולל לא פחות מאשר את יכולות האכסון שגלומות בו.

ארונות קיר יכולים להופיע בכל סגנון שתעלו על דעתכם. הארון יכול להיות מורכב ממגוון רחב מאוד של חומרים שונים. הוא יכול להשתלב באופן הרמוני בחלל, משמע להיות דומה בצבעיו ובמראהו הכללי לשאר פרטי הריהוט, אך מנגד הוא גם יכול להיות שונה בתכלית ואז נמצא חלל שמעוצב בסגנון מודרני ובתוכו ארון מעוצב בסגנון "כמו של פעם".

ארונות קיר סגנונות

פירוט סגנונות של ארונות קיר

בעבר הלא רחוק נהגנו לקנות ארונות קיר כחלק ממערכת ריהוט שלמה שכוללת בתוכה את כל פרטי הריהוט הגדולים והדומיננטיים. הבעיה נוצרה כשבפועל קבלנו חללים חסרי חיים שיוצרים תחושה של שעמום.

היום אנו מסתכלים על העניין בצורה ההפוכה. ארונות קיר הפכו להיות פריטים שעומדים בפני עצמם ולכן נשלבם בחדרים עם סגנון שמנוגד לסגנונם. סגנון זה שבו משלבים אלמנטים עיצוביים מסגנונות שונים נקרא הסגנון האקלקטי.

הסגנון המודרני:

בסגנון זה נמצא ארונות קיר בעיצוב מינימליסטי. הוא מאופיין בקווים גיאומטריים נקיים ולרב גם בצבעוניות מבריקה. אנשים רבים יעידו כי המראה שמתקבל הוא נקי מאוד, לעיתים גם מעט קר. הסגנון נוטה לשלב בין חומרים שונים ולרב נמצא ארונות בעלי מחיצות מזכוכיות בסוגים ובצבעים שונים. במקרים רבים ניתקל בדלתות שמיוצרות מחומר ששונה מהחומר שממנו מיוצר מגוף הארון.

למעבר לקטלוג המלא של ארונות הראל לחצו כאן

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן