ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

הכל על שילוב מראות בארונות הזזה

בדומה לארונות סטנדרטיים, גם עבור ארונות הזזה ניתן לשלב סוגים שונים של אלמנטים בדלתות, כמו סוגים שונים של עץ, שילובים של עץ ואלומיניום , זכוכיות ומראות.

מראות בדלתות של ארונות הזזה

מראות בדלתות של ארון הזזה ובדלתות בכלל הן תוספת מאוד נפוצה וניתן לראות אותה בארונות רבים. לרוב שילוב של מראות יהיה בחדרי הורים, חדרי נערים, חדרי ילדים, חדרי מקלחות, חדרי שירותים, חדרי חוגים ומתנסים.

מראות בארונות הזזה

למה לשלב מראות בדלתות של ארונות הזזה?

שילוב של מראות בדלתות ארונות בכלל וארונות הזזה בפרט מוסיף ומשפר מכמה סיבות עיקריות. ראשית הצורך במראה הוא גדול מאוד בקרב כל סוגי האוכלוסייה. דלתות ארונות הזזה הם מקום מאוד נח למיקומה של מראה הנחוצה בחדר. קודם כל משיקולים של חיסכון במקום (הארון כבר קיים ממילא, ובכך שמשלבים את המראה בדלתות חוסכים קיר שעליו הייתה נתלית) בנוסף לכך משיקולים של נוחות, בארון בגדים למשל נח להוציא בגד ולמדוד אותו מול המראה הנמצאת ממש מולך. בארון מקלחת ניתן לרחוץ פנים ולהביט בראי לאחר מכן בקלות רבה. שיקול נוסף הוא שיקול אסתטי, מראות משולבות בדלתות של ארונות הזזה לרב נראות טוב ומשפרות את מראה הארון ואת מראה החדר בכלל.

מה צריך לבדוק כאשר משלבים מראות או זכוכיות בדלתות ארונות הזזה?

במקומות בהם נמצאים ילדים קטנים מומלץ לשלב מראות בדלתות ארונות הזזה אך ורק עם גב הגנה אחורי.
הסיבה לכך היא שילדים הם תזזיתיים ולעיתים חסרי זהירות, והימצאות מראה שבירה בגובהם ובהישג ידם, עלולה להיות מסוכנת , לכן כאשר אנחנו משלבים גב הגנה שצריך להיות לפחות בעובי של פי 3 מעובי המראה (לא מדבקה) משפר את עמידות המראות ואת בטיחות ילדינו.

מראות בדלתות של ארונות הזזה

ניתן לומר ששילוב של מראות עם ארונות הזזה מעוצבים הוא מומלץ מאוד, גם בחסכון במקום וגם בצד האסתטי. ישנם סוגים שונים של שילובים אשר הניתנים להתקנה, מומלץ להתייעץ עם יועץ הארונות לקבלת עזרה טכנית ובמעצב פנים לקבלת עזרה בעיצוב.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן