ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

טיפים שונים לסידור חדר ארונות

חדרי ארונות זהו פתרון מצוין המפנה את חדרי הבית מערימות של בגדים ונעליים. כדי שחדר הארונות יעשה את עבודתו נאמנה הוא עצמו צריך להיות מסודר ומאורגן, כך שניתן יהיה למצוא בקלות את פרטי הלבוש הנחוצים.

מהם חדרי ארונות?

זהו חדר בבית הבנוי כארון. קירות החדר מכוסים מדפים, מגירות וקולבים לתליה. לרוב, יש בו יותר מקום מארון בגדים רגיל. בנוסף, העובדה שניתן להסתובב בין המדפים בחופשיות מקלה על בחירת הבגדים והוצאתם מהמדפים.

סידור נכון ויעיל של חדרי ארונות שומר על הבגדים והפריטים השונים ומאפשר גישה קלה ונוחה, כך שתמיד ניתן יהיה למצוא את הבגד שמחפשים ללא מאמץ מיוחד. סידור נכון יאפשר שמירה על הסדר לאורך זמן.

טיפים לסידור חדרי ארונות

מומלץ לעשות ניפוי של בגדים ונעליים בתחילת וסיום עונה. בדרך כלל בגדים שלא לבשתם במשך שנתיים, כנראה שלא תלבשו שוב, וחבל שיתפסו מקום בארון ויוסיפו לבלגן. השאירו בארון רק פריטים הנמצאים בשימוש קבוע.

רצוי לסדר את הפריטים כך שאלה הנמצאים בשימוש רב יהיו נגישים במדפים הממוקמים בגובה העיניים, ופריטים שאינם בשימוש (למשל בגדים שלא שייכים לעונה) יונחו במדפים גבוהים ופחות נגישים, או בערימות אחוריות.

כדאי לחלק את הבגדים לפי סוגים: חולצות T, מכנסי ג'ינס, שמלות וכדומה. סידור כזה יקל על מציאת הבגדים בשעת לחץ בבוקר. בגדים הנוטים להתקמט רצוי לתלות על הקולבים. כך הם יהיו מוכנים ללבישה ולא ידרשו גיהוץ.

חדר ארונות מעוצב

טיפים נוספים

את הנעליים כדאי להניח על הרצפה בצורה מסודרת. יש לא מעט רעיונות יצירתיים ופתרונות אחסון היכולים לסייע בארגון וסידור הנעליים, ובשמירה עליהן. דרך אחת היא לשמור על קופסאות הנעליים, ולהחזיר כל נעל לקופסה לאחר השימוש. דרך אחרת היא באמצעות ארגונית בד תלויה, בעלת כיסים או מתלים, עליה אפשר לתלות את הנעליים בצורה מסודרת.
בתוך ארונות שבהם אין מספיק מקום, ניתן לארגן את הבגדים שאינם שייכים לעונה בתוך ארגזים סגורים, ולהניחם על המדפים העליונים. כך הם גם ישמרו היטב לעונה הבאה, וגם לא יתפסו מקום על המדפים המרכזיים.

חדרי ארונות מסודרים מאפשרים גישה קלה ונוחה אל הבגדים, ושומרים עליהם מסודרים ומוכנים לשימוש. השקעה קלה של זמן ומחשבה בסידור הארון יחסכו זמן ותסכול בשעות הבוקר הלחוצות.

חדר ארונות פינתי

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן