ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

חלוקה פנימית אפקטיבית בארון הזזה

יש אין ספור אפשרויות ליצירת חלוקה פנימית אפקטיבית ויעילה בתוך ארון הזזה, דבר המאפשר לכל אחד לבחור מה נוח ביותר עבורו ועבור הצרכים הספציפים שלו. במאמר זה נפרט על כמה אפשרויות לחלוקה פנימית ואפקטיבית, אשר מבטאת ניצול מקום מקסימאלי וסדר בחפצים.

מגירות או מדפים?

על מנת שמור על הסדר בתוך ארון ההזזה, מומלץ לחלק את שטח הפנים של הארון לכמה חלקים. מרבית האנשים מעוניינים לשמור חלק נכבד בארון לטובת שטח תלייה. אך מה בנוגע לחלק השני? האם עדיף לעצב ארון המכיל מגירות, מדפים או אולי לשלב בין השנים?
התשובה כמובן אינה חד משמעית ושונה מאדם לאדם. לכל אחד מהשנים יתרונות וחסרונות. כאשר מאחסנים בגדים או חפצים במדפים, הכל גלוי ונוח. מנגד, אם לא תשמרו על הסדר, הארון יראה מבולגן… מגירות לעומת זאת מאפשרות אחסון בגדים, אקססוריז או כל דבר אחר שתרצו לאחסן בהן ביתר קלות, אך כאן הדבר דורש מאיתנו לתכנן היטב את גודל המגירות על מנת שאכן יכילו את כל מה שנרצה.

מגירות בארונות הזזה

ארון הזזה אשר מכיל מגירות יכול להתאים להרבה מאוד צרכים. עומק סטנדרטי של מגירה  הוא 15 ס"מ, כאשר המגירות יושבות על מסילות. אם ברצונכם לעצב ארון הזזה עם מגירות עמוקות יותר, הדבר כמובן אפשרי! אז מה מומלץ לאחסן במגירות? גרביים, נעליים, צעיפים, הלבשה תחתונה, חגורות, תכשיטים, מוצרי טיפוח לשיער והרשימה רק מתחילה.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן