ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארגון חדר הילדים: איך לבחור ארון לחדר ילדים

הילדים שלנו הם האוצר שלנו, וכשמדובר ביצירת אווירה נכונה בחדרים של הגוזלים שלנו אנו צריכים לחשוב היטב כיצד יהיה הכי נכון לארגן את חדר הילדים.

ארגון חדר הילדים הוא משימה שעלולה מחד לגרום לעודף של רעיונות ומוטיבציה, אבל יכולה בקלות גם להותיר את החדר משעמם וחסר מעוף.

למרות הנטייה הטבעית לרצות לעצב את חדר הילדים כחדר עליז ומתקתק, כדאי לעצור את פרץ הנצנצים ולרתום אותו לטובת הצרכים של מי שמבלה בחדר דרך קבע, באופן שלא יגביל את אופיו ואת היצירתיות הטבועה בו. חדרי הילדים בארץ משתרעים על פני כ-9 מטרים רבועים בלבד, וממבט ראשון ניכר כי הוא צפוף מדי וחסר מקומות אחסון נאותים, בעיה נפוצה במרבית הבתים ובחדרי ילדים בפרט. הריהוט העיקרי ברוב חדרי הילדים כולל מיטה, שולחן כתיבה, ארון בגדים ויחידת כוורות – כל אלה צבועים בגוונים ובאפקטים שונים.

המפתח לארגון נכון ואפקטיבי טמון בבחירה של כל אחד מהפריטים שהזכרנו ושילוב נכון בניהם. כמובן שגם לטקסטיל ופריטים משלימים יש השפעה גדולה על נראות החדר בסופו של יום.

ארונות קיר לחדר ילדים

בחירת ארון לחדר ילדים

נתחיל ברהיט החשוב בחדר הילדים והוא הארון – בחירת הארון תשפיע בסופו של יום על הנראות הכללית שכן בחירה נכונה בין אם מדובר בבחירת ארון הזזה עם מראה או בין אם מדובר בבחירת ארון בפתיחה רגילה בסופו של דבר תשפיע על תפיסת גודל החדר. יש להקפיד לא לרכוש ארון גדול מידי למרות הרצון העז לאחסן כמה שיותר. יש לזכור ארון אינו מחסן.

גוון הארון גם הוא חשוב ביותר וחייב להתאים לאופיו של הילד ולצבע של שאר הרהיטים שנמצאים בחדר. כיום ישנן מדבקות מקסימות אשר ניתן להדביק ע"ג הארון ובכך ליצור אווירה מיוחדת במינה. לאחר בחירת הארון ולאחר שמיקמנו אותו בחדר נותר למקם את המיטה, שולחן הכתיבה והכוורת.

חדרי הילדים כיום עשירים בספרים, משחקים וצעצועים מסוגים שונים לכל אילו יש פתרון מצוין לאחסון והיא הכוורת. ניתן להכיל כמות רבה של משחקי קופסא, ספרים וסרטי DVD בצורה מסודרת ונגישה גם לילד. כוורת מאפשרת לילד להיות עצמאי בחדרו שלו , לקחת את המשחק אותו הוא בוחר ובסוף היום גם לסדר בעצמו את החדר.

בכל תהליך תכנון וארגון החדר יש להתחיל ראשית מ- ארונות לחדרי ילדים ולאחר מכן לעבור לשאר הרהיטים שנמצאים סביבו.

ארגון נעים!

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן