ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

מדריך לבחירת הארון המושלם

קנייה של ארון אינה קנייה פשוטה אלא כזאת שצריך להשקיע זמן ומחשבה רבים כדי לוודא שהבחירה מושלמת ומתאימה בדיוק לצרכים והדרישות. כיום ישנם סוגים רבים ושונים של ארונות – בגדלים שונים, מספר דלתות שונה, חלוקה מגוונת בין מדפים ומגרות, סוגים שונים של חומרי גלם ועוד. מכל התכונות האלה ניתן לשלב ולמצוא אינספור ארונות בעלי תכונות רבות המתאימים לכל שימוש, ייעוד או מטרה. כך למשל ארון המיועד לאחסנה של בגדי ילדים יהיה שונה מארון המיועד לאדם בוגר או לזוג.

מה חשוב לבדוק בעת בחירת הארון?

על מנת לבחור את הארון המושלם חשוב ראשית לבדוק מה המידות של החדר ושל הקיר או האזור שבו אמור הארון להיות ממוקם. בנוסף, כדאי להגדיר מראש, עד כמה שאפשר, מה יהיה תפקיד הארון, כלומר מה יהיה מאוחסן או מונח בו – האם יהיו בו רק בגדים? או שגם נאחסן בו חפצים, מצעים או קופסאות המכילות פריטים קטנים. כך קל יותר להתחיל להתרשם ממבחר הארונות. מידות החדר ומיקום של רהיטים בסמוך יסייעו בקבלת ההחלטה האם, למשל יתאים בחדר ארון פתיחה או ארון דלתות הזזה.

ארון פתיחה דגם גיל

בחירת הארון המושלם

לאחר שיודעים מה מידות הארון הדרוש, סוג הארון ומספר הדלתות אפשר להתפנות לבחירת עיצוב הארון – שיקולים חשובים לא פחות – חומר הגלם שממנו יהיה עשוי הארון (ילדים לדוגמה, נוטים להשתולל וכדי לשמור על בטיחותם חשוב לוודא בארונות שיש מאחורי דלת זכוכית או מראה גב הגנה לתמיכה), הדוגמא שתופיע על דלתות הארון והצבע הנבחר שיתאים לעיצוב הכולל של החדר. במקרים רבים ניתן לשלב צבעים שונים לדלתות הארון, למגירות ואפילו לידיות וכך לקבל ארון צבעוני, שמח, ססגוני ומעניין.

כאשר בחירת הארון מתבצעת תוך בחינת כל השיקולים החשובים – אין ספק כי ארון איכותי יספק שירות נאמן ויחזיק מעמד למשך זמן רב ביותר. השאיפה היא שארון יחזיק זמן רב ולכן חשוב מאד לבחור את הארון המתאים שלא ידרוש החלפה תוך פרק זמן קצר בלבד.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן