ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

מהם ההבדלים בעת בחירת ארונות בגדים לילדים וארונות בגדים למבוגרים

בחירת ארון בגדים דורשת התאמה לצרכים של המשתמש. לכל אחד מבני הבית צרכים משלו, פריטי לבוש האופייניים לו וטעם שונה. מכאן, שהקריטריונים בבחירת ארונות בגדים לחדר ההורים שונים מהותית מהקריטריונים בבחירת ארון לחדר הילדים.

הבדלים בעת בחירת ארונות בגדים לילדים וארונות בגדים למבוגרים

מהם הקריטריונים לבחירת ארונות בגדים לחדר ילדים?

בטיחות: הכלל הראשון והחשוב ביותר בבחירת ארון לחדר ילדים. הארון חייב להיות יציב, כזה שגם אם הילד מטפס או נתלה עליו, הדלת לא תיפול וצריכה להיות בטוחה לשימוש, גם מההיבט שלא תוכל להיסגר על האצבעות. משום כך, ניתן לשים בחדרי ילדים ארנות הזזה , אך כדאי שיהיו בעלי תריקה שקטה המונעת מדלתות הארון להסגר ללא עצירה

ארגון – ילדים לובשים פחות בגדים הזקוקים לגיהוץ, ולכן ארונות בגדי ילדים אינם זקוקים למתקן תליה גדול. רצוי שהארון יהיה מחולק להרבה מדפים ומגירות. בגדי ילדים הם קטנים במידותיהם וניתן לקפלם לגודל קטן. בנוסף, יש צורך בכמות רבה של בגדים מכיוון שהם נוטים ללכלך את הבגדים ויש צורך בהחלפה תכופה שלהם. מגירות מאפשרות להניח את בגדים רבים זה לצד זה באופן שיקל על מציאתם.

עיצוב – ארונות בגדים לחדרי ילדים הם בדרך כלל צבעוניים, בעלי עיצוב יצירתי, המשמשים מעבר לאחסון הבגדים גם כקישוט לחדר.

נגישות לפתיחה – כאשר הדלתות בארונות הזזה בעלות תריקה שקטה גם קשה יותר לילדים לפתוח אותן, כמו כן ניתן לבצע גם ארונות פתיחה שיהיו נוחים יותר לפתיחה לילדים

חומרים – הארון צריך להיות עשוי מחומרים ידידותיים לילד המשתמש וכן לסביבה. ניתן להשתמש במלמין , חומר זה אינו נשרט בקלות וגם קל לניקוי – דבר זה חשוב מאוד בחדרי ילדים.

גמישות ויכול ארגון מחדש – ילדים גדלים במהירות, וצרכיהם משתנים. רצוי שארון הילדים יהיה כזה אשר יכול להשתנות בהתאם לגיל הילד, שיהיו אפשרויות של הוספה ושינוי במבנה הארון, למשל ארון מודולרי אשר ניתן להוסיף לו מדפים ומגירות בהמשך הדרך.

קריטריונים לבחירת ארונות בגדים למבוגרים:

איכות

ארון למבוגרים מתוכנן לשימוש לטווח ארוך. הארון צריך להיות עשוי חומרים איכותיים בעלי תו תקן אירופאי.

נוחות

רצוי שיתפוס כמה שפחות מקום ויהיה נוח לשימוש. ניתן להשתמש בארונות הזזה או ארונות פתיחה , בלבד שמדפי הארון יהיו מותאמים לשימוש ולצרכי הלקוח.

גודל

מבוגרים לרוב צוברים בגדים, מאחר ואינם גדלים. הארון צריך להיות מרווח מספיק כך שיכל להכיל כמות רבה של בגדים.

עיצוב

כזה שניתן יהיה לשלב בכל מצב גם אם הבית יעבור שיפוץ, ניתן להוסיף לדלתות הארון עיצובים שונים וחומרים שונים .

ארונות בגדים משמשים ילדים ומבוגרים לאותה מטרה. יחד עם זאת עליו להתאים לגיל המשתמש וצרכיו.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן