ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

מפנקים את חדר השינה

חדר השינה שלכם הוא המקום בו אנו נרגעים לאחר יום עבודה ארוך. לכן חשוב שהחדר יוכל לתת מענה לאותו הצורך. בחירת הרהיטים, החפצים, הצבעים של חדרי שינה, וילונות חדרי שינה מעוצבים, והכי חשוב בחירת הארון שהוא הרהיט הגדול ביותר בחדר השינה יתנו לנו תחושת רוגע ושלווה.

בחירה נכונה של ארון לחדר שינה ינערו אותו ממראה משעמם ובנאלי, ויהפכו אותו לחדר מעוצב ומשודרג. כיום ישנו מגוון רחב של ארונות היכול לתת מענה מושלם לכל גודל חדר. ארונות ההזזה מתאימים במיוחד לחללים קטנים יותר. ארונות פתיחה יתאימו לחדרים גדולים יותר.

בבחירת ארונות לחדר השינה יש להתמקד במספר פרטים חשובים.

איכות הפרזול– יש לשים לב שהפרזול אותו אתם רוכשים עם הארון הינו איכותי המבטיח פתיחה חלקה של דלתות ההזזה ומשאיר את הדלתות יציבות במקומן.

איכות הארון – יש לשים לב כמובן לאיכות הארון , לחומרים ממנו הוא עשוי וכמובן לאופן בו מתבצע הגימור במפעל

הרכבת הארון – חשוב ביותר לאחר שבחרתם את הארון לבדוק מי מתקין אותו. בארונות הראל ההתקנה מתבצעת ע"י מתקינים של החברה אשר ערבים לאיכות ההתקנה וההובלה.

חלוקה פנימית – יש לשים לב שהחלוקה הפנימית אותה אתם מבצעים בארון אכן עונה על כל הצרכים שלכם. ע"י חלוקה נכונה ניתן לנצל באופן אופטימלי את החלל בתוך הארון.

ארונות לחדר השינה

לאחר שסיימנו לבחור את הארון ולבנות את החלוקה הפנימית בתוכו כדי שתתאים לצרכינו, נשאר הנושא החשוב האחרון והוא בחירת הצבע של הארון.
הצבעים פועלים עלינו באופן תת הכרתי ויכולים לתרום לתחושת שלווה, במיוחד כשמדובר ברהיט הגדול ביותר בחדר השינה והוא הארון.

ניתן לבחור דלתות פנים ממגוון רחב מאד של חומרים וסגנונות החל מדלתות זכוכית המקנות מראה יוקרתי וכלה בדלתות "יפניות" המשוות לחדר מראה נקי ומינימליסטי. לאחר שבחרנו את הדלתות הרצויות נותר לקבוע את גוון החדר. חשוב להתאים את גוון החדר למיטה ומזרון שכבר נמצאים כדי ליצור איזון מושלם. חדרי שינה הם אזור שאנו חולקים גם עם בן או בת זוגנו ולכן חשוב שנשים לב לפרטים הקטנים והגדולים באותו האופן.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן