ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות הזזה - כיצד לבצע חלוקה פנימית יעילה?

רכישה של ארונות הזזה מאפשרת לכם ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שהמרכזי שביניהם קשור לאופן בו אתם בוחרים לבצע חלוקה פנימית בגוף הארון. בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא טיפים מעשיים בכל הנוגע לשאלה המופיעה בכותרת: כיצד לבצע חלוקה פנימית נכונה ויעילה לארונות הזזה?

סוגי חלוקה בארונות הזזה

אופן החלוקה הפנימית של ארונות הזזה עם מראה או בלי מראה חיצונית, מתאפשר בהתאם למידות הארון וצרכי האחסון הנחוצים לכם, כאשר קיימים מספר סוגי חלוקה מובנים הניתנים לשינוי מודולארי כזה או אחר. בין סוגי החלוקה הנפוצים ביותר בארונות הזזה ניתן למצוא:

חלוקה פנימית סטנדרטית

סוג זה של חלוקה מתאפשר בכל ארון עם דלתות הזזה ברוחב של עד 180 ס"מ והוא מתאפיין בצמד מחיצות מדפים ומתלה ייעודי לבגדים. בארונות הזזה אלו ניתן לבצע שינוי של מיקום המדפים ו/או ולוותר על חלק מהמדפים בצד אחד של הארון ולמקם במקומם מתלה ייעודי נוסף לתליית בגדים.

שלוש מחיצות פנים

בכל סוגי הארונות ברוחב של 180 ס"מ ומעלה, ניתן לבצע חלוקה פנימית באמצעות שלוש מחיצות, כאשר רוחב כל מחיצה ניתן לתכנון מקדים בהתאם לצרכי האחסון הנחוצים לכם. באופן חלוקה זה ניתן למקם מתלה ייעודי לתליית בגדים במחיצה המרכזית, לתכנן את גובה המדפים בכל מחיצה צדדית ולהוסיף מגירות אחסון בתחתית הארון.

חלוקה באמצעות פתרונות אחסון חכמים

סוג זה של חלוקה מיועד ומותאם לכל ארון הזזה מודולרי בו ניתן לתכנן את אופן החלוקה הפנימית באמצעות פתרונות אחסון חכמים הכוללים בין היתר: מדפים מתכווננים שאת מיקומם וגובהם ניתן לשנות בהתאם לצרכי האחסון הנחוצים לכם, מתלי בגדים נשלף, מגירות נשלפות וכדומה. חלוקה זו מתאפשרת אך ורק במסגרת נגרות בהתאמה אישית לתכנון חלוקה פנימית.

ארונות קיר

טיפים לתכנון חלוקה פנימית נכונה ויעילה

על מנת ליהנות מכל היתרונות הנלווים לאפשרויות השונות העומדות לרשותכם בכל הנוגע לתכנון אופן החלוקה הפנימית של ארונות הזזה, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה להגדיר את מטרות השימוש בארון בהתאם לגודלו של הארון ואופי החדר בו אתם מתכננים למקם את הארון, וזאת לנוכח העבודה שכל ארון הזזה לחדר ילדים הוא ברוב המקרים ארון הזזה 2 דלתות והוא קטן יותר מארונות הזזה המיועדים ליחידת ההורים ו/או לחדר ארונות.

לאחר הגדרת השימוש בארון, אנו ממליצים לכם לבחון את צרכי האחסון הנחוצים לכם בו ואת היקף פריטי האחסון הנדרש לכם. בשלב זה, מומלץ לתכנן מראש את גובה אזור התלייה הייעודי בתוך גוף הארון בהתאם למידות הבגדים המיועדים לתלייה. כמו כן, מומלץ להחליט מהו מספר המגירות הנחוצות לכם בגוף הארון. בכל ארון הזזה מעוצב תוכלו למקם שורת מגירות תחתונה ו/או לבחור למקם את המגירות במרכז הארון בהתאם לתכנון מקדים.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן