ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

סוגים ואפשרויות של ארונות הזזה

קבלת ההחלטה לרכוש ארון הזזה לבית עדיין אינה מהווה את הצעד הראשון בתהליך הבחירה של ארון הzזה. בעולם הארונות ישנו מגוון רחב של סוגי ארונות הזזה, המתאימים לצרכים וטעמים שונים. השוני בין הארונות בא לידי ביטוי בגודל הארונות, בסוג העץ ממנו עשוי הארון, בחומר ממנו עשויות הדלתות, מי הם המשתמשים (ילדים ומבוגרים) וכן באופן עיצובו של הארון.

בחירת ארונות הזזה בהתאם לגודל

ניתן להזמין ארונות הזזה במגוון רחב של גדלים. החל מארון הזזה קטן בעל 2 דלתות, ממולץ לפחות ברוחב של 120 ס"מ, ועד לארונות ענק המתאימים לחדרי הורים. בנוסף, ניתן גם להזמין ארונות הזזה קטנים לצרכים נוספים שאינם בהכרח למטרת אחסון בגדים, כגון ארונות משרדיים, לחדרי מחסן בתוך הדירה ועוד.
בהתאם לגודל הארון ורמת הגיוון בפריטים המאוחסנים בו, ייקבע גם מספר דלתות הארון. ככל שהארון גדול ורחב יותר, הוא ידרוש מספר גדול יותר של דלתות.

בחירת ארונות הזזה בהתאם לחומר ממנו עשויות הדלתות

ארונות עם דלתות הזזה נרכשים לצרכים שונים, וגם כאשר לרשות הלקוחות עומדים תקציבים שונים. אחד המרכיבים המשפיעים על מחיר הארון ומראהו הוא מרכיב החומר ממנו עשויות הדלתות. ניתן למצוא דלתות הזזה בחומרים שונים כגון מלמין,זכוכית וכו'
רוב ארונות ההזזה המעוצבים בעלי דלתות עשויות זכוכית בשלל צבעים, זכוכיות מעוצבות עם שילוב דוגמאות הדפס מיוחדת או שילוב של חומרים כמו עץ וזכוכית או מתכת וזכוכית. כמובן שככל שהחומרים יקרים יותר, כך גם מחיר הארון יעלה.

ארונות הזזה זכוכית

סוגי ארונות הזזה בהתאם לקהל היעד

ניתן לרכוש ארונות הזזה כמעט לכל מטרה ולכל אחד מבני הבית. ישנם שלושה סוגי ארונות מרכזיים: ארונות המיועדים לחדרי שינה של מבוגרים או הורים. ארונות המיועדים לחדרי ילדים וארונות המיועדים לאחסון פריטים שאינם בהכרח בגדים.

לכל קהל יעד או מטרה ישנם ארונות הזזה המתאימים להם. ארונות פשוטים יתאימו בדרך כלל לאחסון פריטים כלליים (כמו ארונות מחסן או מזווה). ארונות לחדר ילדים יהיו עשויים לרוב מחומרים בטוחים, חשוב לציין שמומלץ מאוד לחזק את דלתות הארון בארונות הזזה בעלי דלתות מזכוכית בגב הגנה אחורי שיהיה עבה יותר מהזכוכית עצמה.
כאשר נבחר ארונות לחדר שינה נוכל לשים כל עיצוב של דלת שנחפוץ.
ישנו, אם כן מגוון רחב של סוגי ארונות הזזה, כך שכל לקוח יוכל למצוא את הארון העונה לצרכיו.

למעבר לקטלוג המלא של ארונות הזזה

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן