ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

סידור ארונות בגדים – כל הסודות

אנו נמצאים בתקופת תפר שבין סוף החורף, תחילת אביב קצר וקולע וכניסה אל הקיץ הישראלי. בתקופה הזאת, יודע כל אחד וכל אחת, יש קושי לשמור על סדר בארונות הבגדים. בגדי החורף מתערבבים עם בגדי הקיץ, גופיות, סריגים, ג'ינסים וחצאיות שוכנים זה לצד זה, ממתינים ליום המתאים ללבישתם.

דווקא בתקופה זו, נודעת חשיבות יתירה על שמירה של סדר וארגון ארונות באופן שלא ייראה מבולגן ויהיה שימושי. שיטות ארגון ארונות בגדים הפכו להיות טרנד בעולם העיצוב, זאת משום החשיבות שיש לבגדים ולפריטי הלבוש השונים. אין ספק כי ארון מאורגן ומסודר נוח יותר, שימושי יותר ויפה יותר לעין.

חדר ארונות

הנה כמה טיפים בדבר סידור ארונות:

• מיון – כל סידור ארונות מתחיל במיון, כאשר העיקרון השולט הוא – מה שלא שמיש, כדאי להעביר הלאה או לזרוק. אמת, לכולנו יש נטיה לאגור בגדים. אנחנו חולמים להכנס שוב לבגד שלבשנו לפני כמה שנים, אולם אם תחשבו על כך לעומק, אתם באמת צריכים את החולצה הישנה שלא לבשתם כבר שנתיים? אתן באמת רוצות בגד שהתאים למבנה גופכן לפני 10 שנים?
• קיפול וגיהוץ – רצוי לגהץ את הבגדים על קרש גיהוץ רחב ולהקפיד על קיפול אחיד. באופן כללי, לא כדאי לקפל כל דבר למשל סריגים או שמלות. החליטו שרק בגדים מקופלים נכנסים לארון או לתלייה והימנעו משיטת ה"דחוף כפי יכולתך."
• סידור ארונות לפי צבעים – ככלל, העין "מסדרת" את הארון טוב יותר מכל שיטה מספרית. סידור הארון לפי צבעי הבגדים הוא יותר מעוצב, יותר אסתטי, יותר נוח ויותר קל לשימוש.

• סידור מדפים – העיקרון המנחה סידור מדפי ארונות בגדים פתיחה הוא נוחות. כלומר, את הבגדים בהם אנו משתמשים בכל יום כדאי לסדר במדפים בגובה העיניים. בנוסף, רצוי לייחד כל מדף לפריט אחר – מדף גופיות, מדף בגדי עבודה, מדף מכנסיים, מדף מצעים וכו'.

• סידור הלבשה תחתונה – הלבשה תחתונה מסודרת בצורה הטובה ביותר במגירות. גרביים מקופלות אחת בתוך השנייה ובמגירה מיוחדת, כך גם תחתונים וחזיות, מקופלות לפי סדר במגירה מיוחדת.

• איזור תלייה – יחדו איזור מיוחד לתליה ואל תשתמשו בקולבים מניקוי יבש, הם לא טובים. ניתן גם לרכוש מתלה מיוחד לעניבות, צעיפים ותיקים.
הארון שלכם הוא אתם, סדרו אותו כך שיהיה לכם נוח ונעים להשתמש בו.

יש לכם ארון, אך הוא אינו מצליח להכיל את כל המלתחה שלכם? אל דאגה, הגעתם למקום הנכון. בהראל ארונות יש רפרטואר רחב של ארונות בגדים בכל מיני נפחים, עיצובים, דוגמאות וגדלים. אנחנו מזמינים אתכם לפגישת ייעוץ שבה נתאים לכם ארון בגדים התפור בדיוק למידתכם, וכל זאת – במחירים משלמים במיוחד!!!
להזמנת ארונות בגדים ויצירת קשר, התקשרו עכשיו: 936 – 700 – 1700

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן