ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

סידור ארונות בגדים לפי עקרונות סידור הבית

אחד האלמנטים שאנשים הכי נרתעים מהם מבין עבודות סידור הבית הוא סידור ארונות בגדים. עבור רוב האנשים מדובר במטלה שאינה מחזיקה זמן רב לפני שהארון הופך לערימה גדולה של בלאגן, והם חשים כי מדובר במטלה סיזיפית. אך כאשר מאמצים את עקרונות סידור הבית לשם סידור ארונות הבגדים, ניתן ליצור בהם סדר שיוכל להמשיך ולהתקיים זמן רב.

טיפים לסידור ארון בגדים

סידור ארונות בגדים מצריך להצטייד במספר סוגים של קולבים ומתלים, המיועדים לסוגים שונים של פריטי לבוש. בנוסף, בכדי לשמור על סדר בארון, כדאי להתקין בו מתקן ייעודי לחגורות ולעניבות, ובמידה ואין לנו מספיק מגירות בארון להצטייד בסלסלאות או קופסאות אחסון.

סידור הבית בצורה יעילה מצריך מיון של הפריטים לפי סוגים ושימושים, וגם במקרה זה יש צורך במיון בין בגדי חורף וקיץ, בין בגדי יומיום לבגדי יציאה ואפילו בין סוגי הבדים מהם עשויים הבגדים שלנו. כך למשל עבור בגדי כותנה הדורשים תליה נשתמש בקולב דק, בעוד שלג'קטים נשתמש בקולבים עבים, ולחולצות משי או ויסקוזה נשתמש בכלל בקולבים בעלי קליפסים.

אחד הכללים החשובים בעת סידור ארונות התליה הוא לא לתלות יותר מפריט אחד על קולב בכדי למנוע מפריטים להתקמט או להעלם מעינינו. בשלב המיון נמיין גם את הפריטים בהם אנו משתמשים לעומת אלו שלא לבשנו כבר שנים. את האחרונים, על פי עקרון סידור הבית, נזרוק, נתרום או נמכור בהתאם למצבם.

סידור ארונות בגדים

התאמת צבעים וסידור ארון ילדים

עקרון נוסף של סידור הבית אומר כי סידור ארונות צריך להיעשות בהתאם לשטחי האחסון הקיימים. כלל זה בא לפעולה בעת סידור הבגדים על המדף, וגם את המגבות, הסריגים והמצעים נקפל לפי צורת הארון ורוחב התאים בו. כדאי למיין את הגרביים לזוגות ולגלגל אותם יחדיו לשם חסכון במקום ובזמן החיפוש אחריהם, ולרכז על מתקנים ייעודיים את כל החגורות ואת כל העניבות שלנו.

אחת משיטות הסידור הנוחות ביותר לסידור ארונות הינה סידור לפי צבעים, ועל כן בכל שלב מסידור בגדי התליה ועד סידור בגדי החורף, הקפידו למיין את פריטי הלבוש מהבהיר לכהה, בכדי להקל אחר כך על ההתמצאות. כדאי לאחסן את הבגדים שאינם בעונה בשקיות ואקום מכווצות, או בארגזים שעליהם רשומה התכולה.

סידור ארונות הבגדים של הילדים הוא נושא מורכב בפני עצמו, שכן במשפחות רבות נוטים להעביר בגדים מילד לילד. ניתן לפעול לפי עקרון סידור הבית המציע לאחסן את מה שאינו בשימוש מיידי, באמצעות החזקת ארגז גדול בתחתית ארון הילדים ומילויו בבגדים הקטנים על הילד. כאשר הארגז מתמלא, מסמנים את טווח הגילאים להם מתאימים פרטי הלבוש ומאפסנים את הארגז מחוץ לארון.

סידור ארונות הבגדים של הילדים

לחצו כאן והתרשמו מקטלוג המוצרים המלא של ארונות הראל

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן