ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

על מה חשוב להקפיד כאשר בוחרים ארונות בגדים לחדר ילדים?

עיצוב חדר ילדים הפך היום להתמחות בפני עצמה. כיום, גם חדרי הילדים, זוכים לתשומת לב רבה בבחירת פרטי הריהוט והעיצוב השונים. כאשר באים לבחור ארון כזה, יש לקחת בחשבון מספר קריטריונים חשובים אותם מומלץ לבדוק לפני שקונים ארון לחדר ילדים.

בטיחות

הקריטריון החשוב ביותר הוא קריטריון הבטיחות. ארונות המיועדים לחדרי ילדים חייבים להיות בטיחותיים. רצוי שפינות הארון יהיו מעוגלות, ללא חלקים בולטים וחדים כדי למנוע סכנת פציעה. כמו כן על הארון להיות יציב, עשוי מחומרים איכותיים וחזקים, כך שגם אם יש סביבו משחק הכולל זריקת כדור, או כניסה של ילד לתוך הארון, הארון יישאר יציב ובמקומו.

ארונות בגדים לחדר ילדים

נגישות ונוחות

ארונות לחדרי ילדים צריכים לכלול חלקים שיהיו נגישים לילדים בשילוב חלקים שלא יהיו נגישים להם, במיוחד אם מדובר בילדים קטנים. אם בכוונת ההורים לאכסן צעצועים בארון הילדים, או אם הילד כבר מתלבש לבד, חשוב שיהיו מדפים ומגירות בגובה הילד, כך שהוא יוכל להשתמש בארון באופן עצמאי מבלי להזדקק לעזרת ההורים.

כמו כן מומלץ שהארון יכיל כמה אפשרויות אכסון כמו: מדפים לבגדים מקופלים, מגירות לגרביים ולבנים, וכן מקום לתליית מעילים או בגדים חגיגיים מקום התלייה יכול להיות קצר יותר מאשר ארון הזזה המיועד למבוגרים מכיוון שבגדי הילדים קצרים יותר והם אינם זקוקים לתליה ארוכה בארונות.

חומרים

החומרים מהם עשוי הארון, במיוחד ארון המיועד לילדים צעירים, חייבים להיות בהתאם לכל תקני הבטיחות. למשל, החומרים צריכים להיות בעלי תו תקן.

ניתן לבצע בארונות המיועדים לחדרי ילדים גם ארונות הזזה בעלי דלתות מזכוכית בלבד שדלתות הזכוכית יהיו בעלי גב הגנה העבה יותר מעובי הזכוכית.

עיצוב

לא ניתן לדבר על ארונות לחדרי ילדים מבלי להתייחס לנושא העיצוב. אמנם ארון הבגדים הוא בסך הכל רהיט פונקציונאלי שמטרתו היא אחסון, אולם הארון תופס חלק משמעותי מחלל חדר הילדים וצריך להשתלב במראה הכללי.

כאשר אתם מחפשים ארון עבור הילד שלכם, מומלץ שהארון יכיל כתם צבע עליז, אם על ידי שילוב מגירות צבעוניות, או דלתות צבעוניות.
בנוסף, כדאי לבחור בעיצוב שיהיה רלוונטי לילד לאורך שנות גדילתו. ארון ילדותי מדי או מעוצב באופן תינוקי יתאים לשנים ספורות בלבד, ובשלב מוקדם למדי הילד ירצה להחליפו. לעומת זאת ארונות בעיצוב עדין, יוכלו לשמש את הילד במשך שנים רבות.
בבחירת ארון לחדר ילדים, אם כן, מומלץ להתייחס לכמה קריטריונים ייחודיים , בכדי לבחור את הארון המושלם לילד.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן