ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

עצות לפירוק, הובלה והרכבה מחדש של ארונות הבית

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עובר הישראלי הממוצע דירה אחת לעשר שנים.

כאשר רוצים לעבור דירה יש צורך לפרק את הארונות בזמן ההעברה לשם שימוש חוזר בהם בדירה החדשה. בכדי שנוכל לבצע את מעבר הדירה והתכולה שלה כולל הארונות בצורה הטובה, המהירה והמקצועית ביותר, כדאי להשתמש בשירותיהם של חברות המתמחות בפירוק הובלה והרכבה של רהיטים.

הרכבה מחדש של ארונות הבית

חברות פירוק והרכבת רהיטים

בעולם העסקים ניתן למצוא מגוון רחב של חברות שמשתמשות בשירותי חברות הפירוק וההרכבה. עסקים אלו לרוב יעדיפו לשכור את שירותם של חברות שמספקות גם שירותי הובלה, קרטונים למעבר דירה,  בנוסף לשירותי הפירוק וההרכבה. הובלת ארונות משרדיים בצורה מקצועית שומרת על אורך חיי ארונות אלו ומאפשרת לאותם עסקים לעשות שימוש חוזר בארונות למשך שנים.

אך אל לנו לשכוח שחברות הפירוק וההרכבה עובדות גם איתנו הלקוחות הפרטיים. בעזרת חברות אלה אנחנו יכולים לוודא שכל הריהוט כולל ארונות, שולחנות וספות יפורק ויורכב בצורה נאותה ובמינימום מאמץ מצידנו. רק כך אנחנו יכולים לוודא שהריהוט ימשיך לשמש אותנו למשך תקופה ארוכה כאילו שבכלל לא עברנו דירה.

איך בוחרים חברת פירוק והרכבה

אנחנו בארונות הראל שמחים להציע שירותי "פירוק, הובלה והרכבה מחדש" ללקוחות שרכשו מאתנו ארונות. כך הם יכולים להיות בטוחים שהידיים המיומנות והמקצועיות ביותר יבצעו עבורם בצורה הבטוחה, המהירה והיעילה ביותר את המשימה של העברת הארונות.

במידה ותחילטו לבחור חברת פירוק והרכבה, כדאי שתקפידו על מספר נקודות וקווים מנחים שיסייעו לכם לקבל החלטה בנושא.

א) ניסיון – שנות פעילות וותק החברה בתחום. יש לוודא עם החברה שהיא אכן מבינה והתעסקה בעבר עם סוג הארונות והריהוט המצויים אצלכם בבית.

ב) מקצועיות – כדאי לוודא שלפחות אחד מאנשי הצוות הוא נגר מקצועי וכך נרוויח שקט נפשי כשנדע שהעבודה מתבצעת בצד הטוב ביותר מבלי שייגרם נזק לרהיטים, ארונות בגדים מעוצבים, ספות והשולחנות שלנו.

ג) ביטוח – אם החברה לא מספקת ביטוח אז אנו נהיה אלו שנאלץ לשאת בתוצאות במידה והארונות / הרהיטים יינזקו. לכן, אם החברה לא תציין במפורש אחרת יש לצפות שבמידה ומשהו יקרה היא תמהר להתנער מהאחריות.

ד) מחיר – כמובן שהשורה התחתונה, המחיר, צריך להתאים לתקציב שהקצבנו לצורך ביצוע המעבר.

באופן כללי ניתן להגיד שהמלצתנו בנושא היא חד משמעית שבמידה ואינכם נגרים במקצועכם, כדאי להיעזר בשירותי חברה מקצועית. כיוון שרק כך תוכלו לדעת כי ארונות ביתכם יפורקו ויורכבו בצורה מושלמת מבלי שייהרסו או ייפגעו ויאפשר לכם להמשיך ולהשתמש בהם כאילו הם היה שם מאז ומעולם.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן