ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

שילוב ארונות במרחב מעוצב

אתם זוכרים את הימים בהם היינו פוסעים לדירה ומחפשים אחר ארונות קיר, ועדיף כמה שיותר גדולים? לשמחתנו ימים אלה כבר מאחורינו. ארונות, בעידן המודרני הם הרבה יותר מפריט המחליף קיר, הם אלמנט עיצובי, רב שימושי, וחלק אינטגרלי מכל תפיסה עיצובית.

ארונות לחדר הילדים

ארונות עבור חדרי ילדים הם הרבה יותר מסתם ארונות בגדים. ילדים, כידוע לכל, מביאים איתם תחזוקה מורכבת. זה לא רק הבגדים שנוטים להתלכלך, באופן מפתיע, כל רבע שעה, זה גם הצעצועים, הבדים, הטיטולים, המשחקים ושאר האביזרים שצריכים למצוא את מקומם בארון. על כן, העצה הראשונה בכל הקשור לארונות לחדרי ילדים היא לרכוש ארון המכיל כמה שיותר מקומות אחסון רחבים. למזלכם, ארונות מודרניים מכילים מקומות אחסון רבים כך שלא צריכה להיות בעיה למצוא ארון מתאים.

עצה שנייה, מומלץ לרכוש ארונות הזזה לחדר הילדים, זאת על מנת למנוע את האפשרות לפגיעה וגם לחסוך במקום. ארונות הזזה נוחים לתפעול ועונים על כל הצרכים הפרקטיים של הילדים ושל ההורים.
לבסוף, מבחינה עיצובית, ארונות ילדים, בדיוק כמו חדר הילדים, צריכים להיות חגיגה לחושים. ילדים מגיבים לצבעים, ציורים ודימויים הרבה יותר ממבוגרים. על כן, כדאי להתאים לחדר הילדים ארון עם דוגמאות צבעוניות וכייפיות, צבעים נעימים לעין או והדפסים משעשעים של דמויות אהובות.

ניתן לשלב גם ארונות הזזה עם זכוכית בטיחותית מיוחדת לילדים, חשוב רק לודא כי היא אכן בטיחותית ומודבקת כך שאין סיכוי לפגיעה. יחד עם קירות מקושטים, שטיח נעים, מצעים צבעוניים, פינות ישיבה ורהיטים מותאמים ניתן ליצור גן עדן לילדים בו הם יכולים לשחק ולהשתעשע כאוות נפשם ולערוך פעילות לילדים בימי הולדת ובמסיבות כיתה.

ארונות לחדר ילדים

ארונות לחדר השינה

בניגוד לחדר הילדים, חדרי שינה הם מקום אינטימי ורגוע, וכך גם ארונות לחדר השינה. ארונות לחדר השינה משמשים, בדרך כלל, למגוון של בגדים: בגדי עבודה, בגדי יציאה, חליפות, שמלות ערב, נעליים וכו'. על כן, הארון צריך להיות מסודר בצורה הגיונית ונכונה על מנת שכל פריטי הטקסטיל והלבוש ייכנסו במלואם. צריך להיות לו מרחב תלייה נוח והרבה מגירות לפריטים כמו לבנים, נעליים, חגורות וגרביים.

מבחינת העיצוב, ארון לחדר השינה צריך להשתלב עם הקונספט העיצובי של חדר השינה. ככלל, מומלץ לבחור בארון ש"ידבר" עם המיטה מבחינת צבע וסגנון. חשוב לזכור כי שני אלמנטים אלה, המיטה והארון הם הבולטים ביותר בחדר.
ישנם ארונות בכל סגנון: סגנון יפני מוקפד, סגנון כפרי נוסל פרובנס, סגנון מודרני תעשייתי וכו'. בעזרת התאמה תיווצר אווירה עיצובית ונעימה בחלל.

בין אם אתם מחפשים ארונות לחדרי ילדים או ארונות מעוצבים לחדר השינה, בהראל ארונות תמצאו את מבוקשכם. אתם מוזמנים להיכנס לכל אחד מתשע הסניפים של הראל וליהנות מארונות מרהיבים במחירים אטרקטיביים במיוחד.
להזמנת ארונות ויצירת קשר, התקשרו עכשיו: 936 – 700 – 1700

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן