ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

איך שומרים על חדר שינה נקי? כל הטיפים

בשביל לשמור על חדר שינה נעים והיגייני אתם צריכים שיהיו לידכם כל הזמן אביזרי ניקיון זמינים. בנוסף, כדאי לנקות בנפרד אזורים שונים של חדרי השינה ולא לשכוח להשקיע גם במה שקורה בתוך הארון. רוצים עוד טיפים? הנה כל הפרטים

חדר שינה הוא ללא ספק המקום הכי חשוב בבית. זה החדר הראשון שאותו רואים בבוקר, האחרון שנמצאים בו בלילה וזה שאליו מגיעים על מנת לנוח ולהתרענן. עם זאת, השימוש האינטנסיבי גם גוזל מחיר שעלול להיות הצטברות לכלוך וחיידקים.

הדרך לפתור את הבעיה ולשמור על חדר שינה נעים והיגיינה היא לשמור שיהיו כל הזמן אביזרי ניקיון זמינים. זה נשמע מובן מאליו, אבל בפועל בקושי קורה בחדרי שינה של מבוגרים וצעירים כאחד. כמו כן, יש להתייחס בנפרד לאזורים שונים של החדר.

איך מנקים את המיטה

 איך מנקים את המיטה?

כל סוג של מיטה מרופדת אפשר וצריך לשאוב אחת לתקופה מסוימת. המטרה של שאיבת מיטה זוגית היא להסיר את הלכלוך ואת האבק, בעוד אחת לתקופה מסוימת כדאי להפוך מזרן מצד אחד לצד שני לפי הנחיות היצרן.

הנושא של ניקוי מזרנים הוא כבר מעט מורכב יותר. כאן בדרך כלל אי אפשר להשתמש בחומרי ניקיון רגילים, אלא צריך למצוא משהו שלא יגרום נזק לריפוד או לספוג. לכן, צריך לבדוק מה כתוב על ההנחיות של חומרי הניקיון ולפעול בהתאם.

 איך מנקים את הארון?

סוגיה אחרת ולא פחות חשוב היא לנקות אחת לתקופה מסוימת ארונות בגדים. כאן החדשות הטובות הן שלפחות מבחינת ניקיון, לא אמורים להיות הרבה הבדלים בין תחזוקה של ארונות הזזה לבין ארון בגדים עם דלת פתיחה.

הסוד הוא לפתוח את הדלתות, להוציא החוצה את הבגדים, לאוורר את הארון ולנקות גם את הפרופיל ואת המסילה. לאחר מכן, ניתן לנקות את הארון מבחוץ עם דגש על המראה. ניקיון כזה של הארון אחת לכמה שבועות יעשה את העבודה וימנע את הצטברות הלכלוך.

איך מנקים את הארון

 איך מנקים את הרצפה?

אי אפשר לשמור על חדר שינה נקי אם לא מנקים את הרצפה. בשביל לנקות את הרצפה, מזיזים את כל הרהיטים ובודקים באיזה סוג של ריצוף מדובר.

מטבע הדברים, יש הבדל בין ניקיון של ריצוף פרקט לבין ניקיון של שטיחים. כמו כן, יש פתרונות ניקוי אחרים עבור בטון מוחלק, אריחי קרמיקה וכן הלאה.

 מתי מזמינים אנשי ניקיון?

כיום אפשר לתאם גם ניקוי מזרון מקצועי וגם ניקוי של ארונות או רצפה תחת קורת גג אחת. אם פונים לחברה מקצועית, שומרים על חדר שינה נקי במחיר הגיוני ומשתלם.

כמובן שצריך לבחור היטב את החברה המבצעת, אבל ניתן גם לקבל המלצות מראש. בנוסף, אפשר לבצע השוואת מחירים על מנת לחסוך בהוצאות מיותרות.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן