ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

תקנון אתר ומדיניות משלוחים

חברת הראל תעשיות רהיטים בע"מ , שמחה לארח אתכם באתר ומלאת תקווה לספק לכם את כל המוצרים הדרושים לכם ואת השירות הטוב ביותר. החברה מתחייבת בזאת לפעול בצורה האמינה, הטובה והמהירה ביותר.

החברה מתחייבת לעמוד בכל התחייבויותיה באשר הם. החברה תשמח לענות על כל שאלה או הבהרה כולל תקנון זה.

1. כללי

תקנון זה הינו התקנון המחייב את החברה הן את החברה והן את הגולשים באתר.

יובהר כי, המידות שמוסר הלקוח טלפונית או דרך האתר הן על אחריותו הבלעדית של הלקוח וכל תיקון טעות במידה לאחר ייצור תהיה על חשבון הלקוח.

ישנה אפשרות להגיע להתרשם מהארונות , המיטוץ והמזרנים המופיעים באתר גם בחנויות הרשת

הגולש להלן “הלקוח” מסכים לכל תנאי האתר יקבלם ולא יפר אותם או חלק מהם.

ללקוח לא תהיה כל טענה או תביעה כנגד בעלי האתר ומפעיליו או כנגד כל אדם אחר מחברת הראל תעשיות רהיטים בע"מ להלן: “החברה” אלא אם כן ישנה טעות כנגד הסכם זה.

כל התנאים המוצגים בתקנון זה מחייבים את בעלי האתר ואת הלקוח לעמוד בתנאי ההתקשרות לקניית המזרו ו/או המיטה ולביצוע ההזמנה ע”י הלקוח ואספקתו.

ישנה אפשרות כי יהיו שינויים בין התמונות המוצגות על גבי המחשב לבין המוצר במציאות, מכיוון שהתמונות המוצגות במחשב לא תמיד משקפות את הצבע המדויק של המוצר

למפעלי האתר ולבעליו ישנה הזכות לבצע שינויי בתקנון ככל העולה על רוחם ללא הודעה מוקדמת.

במקרים בהם בוצע שינוי בתקנון, ובמידה והלקוח ביצע הזמנה וקיבל מס’ הזמנה ואישור מחברת האשראי התקנון הקובע יהיה התקנון שיהיה במועד ביצוע ההזמנה.

מכירות באתר וביצוע ההזמנה

לכל מוצר יש דף באתר המכיל את כל הפרטים הרלוונטים

במידה וישנם פרטים לא מובנים ו/או במידה ושינם שגיאות או בעיות בתהליך ביצוע ההזמנה אנא צרו קשר עם מחלקת שירות הלקוחות ושל החברה בטלפון: 1700-700-936 בין הימים א’- ה’ בין השעות 08:30 – 16:00ותיענו בהקדם.

ביצוע ההזמנה באתר הינה מותרת לאנשים בני 18 ומעלה שברשותם כתובת מגורים פיזית וכרטיס אשראי בר תוקף.

באפשרות החברה לבצע חסימה של גולש במקרה שעולה חשד לשימוש לרעה באתר.

פרטי כרטיס אשראי אינם נשמרים בשרתי החברה.

בעת ביצוע ההזמנה ואישורה יקבל הלקוח הודעה הכי העסקה אושרה וכי כרטיס האשראי חויב, החברה תיצור עמו קשר טלפונית או באמצעות המייל על תאריך האספקה תוך 48 שעות מאישור הסופי של ההזמנה. במידה וכרטיס האשראי לא כובד הלקוח יקבל על כך הודעה כי כרטיסו אינו כובד.

לקוח אשר מוסר פרטיים שגויים/בדויים באתר לרבות פרטי כרטיסי אשראי, הינם עבירה פלילית ומוסר הפרטים צפוי לנקיטת הליכים משפטיים נגדו.

מדיניות משלוחים

רשת ארונות הראל רוצה להעניק לכם חווית שירות מקצועית, מפנקת ובעיקר נעימה החל משלב הרכישה באתר ועד קבלת המוצר הביתה. להלן מידע על המשלוחים:

מחירי משלוחים

קבוצת מוצרים מוצר 1 כל מוצר נוסף
מזרנים בלבד – כל הגדלים 190 150
מיטה מרופדת – המחיר כולל מזרן וכולל הרכבת המיטה 400 350
פוף – שליח עד הבית 50 50
  • תוספת תשלום לישובים מרוחקים
    תוספת התשלום לישובים מרוחקים** תהיה בשיעור של 50% בהתאם להזמנה שבוצעה, וזאת מעבר לעלות ההובלה הרגילה של ההזמנה.
  • דמי המשלוח ישולמו ישירות למוביל.
  • באחריות הלקוח לבדוק את מידות המקום והגישה למקום – במידה והמיטה אינה עוברת בבית או בחדר המדרגות תשלום ההובלה והרכבה ינתן במלואו למרכיב
  • במידה ואין בבניין מעלית המאפשרת את הובלת כל חלקי הארון לדירת הלקוח או אם המיטה אינה נכנסת למעלית: עד קומה 2 כולל אין תוספת מחיר. מקומה 3 תהיה תוספת של 100 שח עבור כל קומה נוספת עד קומה 5 (כולל). מקומה 6 (כולל) ומעלה חובה על הלקוח לדאוג על חשבונו להמצאות מנוף בבניין להרמת המוצרים לדירת הלקוח בעת הגעת המוביל.

המזרנים מגיעים מגולגלים ונכנסים בכל מעלית קיימת 

  • שירות משלוח עד הבית לכל חלקי הארץ.
    המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, עד 10 ימי עסקים בלבד (ימים א-ה' לא כולל ערבי חג וחג) ולמעט ישובים מרוחקים** אליהם זמני ההגעה הינם עד 18 ימי עסקים. יום העסקים מסתיים בשעה 16:00
  • **רשימת הישובים/אזורים המרוחקים
    מערך השירות וההובלה שלנו פרוס בכל רחבי הארץ. עבור מתן שירות ו/או הובלה לישובים המפורטים ברשימה שלהלן (או ברדיוס סמוך להם), תחול תוספת תשלום בשיעור של 50% בהתאם להזמנה שבוצעה, וזאת מעבר לעלות ההובלה הרגילה של ההזמנה. אילת, ישובי רמת הגולן, ישובי גליל עליון, קוואעין, נצאצרה, אתגר, שעורים, זבארגה, נתיב הגדוד, תומר, רימונים, יפית, כפר תפוח, חלמיש, ארגמן, משואה, גלגל, ייטב,חמרה, מצפה שלם, בקעות, גיתית, מכורה, רועי, חמדת, כרמל, מעון, טערת, עמנואל, סאנור, ענב, נעמי, נח"ל אלישע, תלם, אשכולות, פני חבר, טנא, מגדלים, מיצד אספר, סוסיה, אדורה, חגי, נליאל, נחל רותם, שמעה, אבנת, נופים, שבטה, כל הישבים שבהגעה אליהם צריך לעבור מחסום צבאי
  • לתשומת לבך- בתקופות מבצעים מיוחדים באתר, חגים ואירועים מיוחדים ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.
  • יום הזכרון , יום העצמאות ויום כיפור הינם ימי מנוחה ולכן לא יבוצעו אספקות בימים אלו
  • אזורי שילוח:
    ניתן לבצע הזמנה באתר לכל חלקי הארץ.

שינוי אופן השילוח לאחר ביצוע הזמנה באתר:

ניתן לשנות את אופן השילוח בשעות הפעילות של שירות הלקוחות – ימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:30 במספר הטלפון: 1700-700-936 או במייל [email protected]

דילוג לתוכן