ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות בגדים - הקסם והמיסתורין

ארונות בגדים אינם כמו שאר הרהיטים שבבית. אכן, מן הסתם הם דומים לרהיטים האחרים בכך שהם עצמים בעלי ערך אסתטי ופרקטי, אולם תמיד נדמה היה שבארונות הללו יש יותר מכפי שהעין רואה… קשה להסביר מדוע כך הדבר, יתכן וזהו הלא נודע שנוצר עקב הדלת הסגורה רוב היום, או תחושת המסתורין שיוצר סבך הבגדים הרכים שבו. היטיב מכולם לתאר את המסתוריות והייחודיות של ארונות בגדים הסופר ס.ס. לואיס, בספרו הידוע "האריה, המכשפה וארון הבגדים", בו קבוצת ילדים נכנסת לארון הבגדים ומוצאת מאחורי המעילים והסודרים עולם פנטסטי של קסם ואגדה.

סביר להניח שבקרבם של רוב ארונות הבגדים לא מסתתר לו עולם שכזה… אולם עדיין, כאשר אנו מביטים פנימה ומנסים לראות מה יש מעבר לסבך המעילים, לעיתים נדמה שבהחלט יכול להסתתר לו שם סטיר אשר ממתין רק שנעז ונעשה את הצעד הנוסף הדרוש כדי לראות מה מסתתר בתוך הארון…

ארון הזזה נוח ובטוח

כיצד להוסיף קסם לחיינו בעזרת ארונות בגדים מתאימים

אין ספק, אם כן, שאם נבחר ארונות בגדים מתאימים נוכל להכניס מעט קסם ומסתורין לחיינו. וכעת נשאלת השאלה כיצד נבחר את הארונות הנכונים על מנת להעשיר כך את חיינו? ובכן, כיום קיימים בשוק מאות דגמים של ארונות בגדים שמיוצרים על ידי יצרנים שונים, כך שיכול להיות קשה לבחור בארונות המתאימים ביותר עבורנו.

אמצעי הסינון הראשון הוא בחירת היצרן המתאים – אין ספק כי איכות המוצר קשורה למקצועיות היצרן, שנות עבודתו בתחום ותודעת השירות והמצוינות על פיה הוא פועל. שימו לב – יצרן מוצלח הוא זה אשר יוכל לספק לכם את לא רק את הארונות היפים ביותר, אלא גם את אלו העשויים מהחומרים האיכותיים ביותר והשירות האדיב והמקצועי ביותר…! לאחר שמצאתם יצרן שעומד בקריטריוני האיכות שהצבתם לעצמכם הגיע הזמן לבחור את הארונות החדשים בחייכם. נסו לחשוב כעת מהו אופי החדר שאתם מעצבים, ואיזה סוג ארון יתאים לו? כך למשל אם הארון מיועד לשמש כארון מעילים בחדר המגורים בוודאי תשמחו לשמוע שקיימים ארונות בגדים אשר עוצבו במיוחד לחדרים בהם אווירת חמימות ומשפחתיות.

אם הארון מיועד לחדר השינה של ההורים יתכן שתתעניינו בארונות בסגנון יפני סולידיים, או אולי ארונות בהם משולבים מראות. ואם מדובר בארון המיועד לחדר הילדים, או אז הגבולות נפרצים, ואפשר להתפרע עם ארונות הזזה בשלל צבעים ועיצובים שמתאימים לפעלתנות הידועה של ילדים. מומלץ גם לקחת את מידות הקיר או הנישה אליו מיעד הארון על מנת לבחור בארון בגודל המתאים ולא אחד גדול או קטן מדי.

ויותר מכל אלו אל תשכחו

ארונות בגדים הם רהיטים בעלי אופי דומיננטי, כלומר לעיתים קרובות עיצוב כל החדר מונחה על פיהם. אם תיטיבו לבחור את ארון הבגדים, החדר המעוצב יהיה החדר המושלם…! אם אתם רוצים להוסיף קצת קסם ומסתורין, הגעתם למקום הנכון.

בהראל ארונות תמצאו רפרטואר של ארונות בגדים, ארונות הזזה, ארונות פתיחה בהתאמה אישית, חדרי ארונות ומוצרים נלווים נוספים כגון כונניות, שידות, מיטות ילדים ואפילו חדרי שינה מעוצבים. כחברה שמחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר, מציעה הראל ארונות רהיטים איכותיים, העשויים ממיטב חומרי הגלם ובגימורים מושלמים.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן