ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות מעוצבים: הסגנון יוצא מהארון

עם עליית חשיבותו של תחום עיצוב הבית, קיבלו האלמנטים השונים המרכיבים את חלל הבית, משמעות נוספת מלבד המשמעות הפונקצינאלית המובנת מאליה – אסתטית יותר. המעבר מבית שכולו פונקציונאליות ופרקטיות לבית מעוצב בהתאם לקונספט מסוים גורר חשיבה חדשה על חלל הבית. החשיבה אינה כוללת רק הקפדה על אסתטיות של אלמנט מסוים אלא גם הקפדה על שילוב כל האלמנטים בצורה מעוצבת, יפה והרמונית.

אחד האלמנטים הבולטים ביותר בחלל הוא ארונות. ארונות הזזה, ארונות בגדים, ארונות פתיחה לחדר השינה, בכל מקרה קשה להתעלם מהרהיט הגדול שמהווה חלק לא מבוטל מהקיר.
אמת, ארונות נמצאים בדרך כלל בחדרי השינה ולא בחלל המרכזי, אולם דווקא בחללים אלה, כדאי להקפיד על עיצוב שייתן לחלל אווירה מיוחדת בהתאם למטרתו – חדר שינה, חדר ילדים או חדר עבודה.

ארונות הזזה מעוצבים

לגור בעיר, להרגיש בכפר

ארונות בסגנון כפרי נותנים תחושה ביתית וחמימה, פשוטה אך אלגנטית. ארונות אלה יהיו עשויים מעץ בצבע אחיד. לעתים, טקסטורת העץ תיראה מעט מחוספסת, זאת על מנת להעצים את התחושה כי מדובר בעץ לא מעובד. למעשה, העץ יכול להיות איכותי וברמה גבוהה מאוד ורק העיצוב ייתן תחושה אותנטית וכפרית.

ארון בסגנון יפני

ארונות הזזה בסגנון יפני שכיחים ונפוצים בשנים האחרונות, זאת הודות לסגנון המינימליסטי והנקי המאפיין אותם. ארון יפני יאופיין בקווים נקיים, בצבעים רכים כגון סגול בהיר ולבן ובשילובי זכוכית עדינים. עם הארון ניתן לשלב מיטה נמוכה ופשוטה, מצעים תואמים, ציורי קליגרפיה יפניים ואהילים, למראה מינימליסטי אך מרשים בהחלט.

ארונות בסגנון היי טק

ארונות תעשייתיים ומודרניים מאופיינים בצבעים כהים ומטאליים, קווים ישרים ונקיים ופרזולי אלומיניום. המראה הנוצר הוא של ארון טכנולוגי, טיפה מנוכר ומשתלב היטב עם המיטה ומוצרי החשמל בחדר. בנוסף, ניתן לרכוש ארונות משולבים עם נישות מיוחדות לטלוויזיה ומערכת קולנוע לחוויה טכנולוגית מושלמת.

שילובים מרתקים

אם אתם חובבי שילובי חומרים, תחום עיצוב ארונות מציע לכם כמה שילובים מרתקים. זכוכית ועץ תמיד השלימו אחד את השנייה וגם בארונות, שילוב החומרים יוצר עיצוב יפהפה, עדין ומרשים. את הזכוכית ניתן לשלב בתור מראות במקום דלתות, זכוכית שחורה להעצמת הדרמטיות, זכוכית לבנה בגימור מט או זכוכית עם הדפסים מעניינים. בסופו של דבר, ארונות הם אלמנט בולט המושך תשומת לב ואת העין. חשוב לשלבו עם אלמנטים נוספים למראה מעוצב ומושלם. אם אתם מחפשים ארונות לבית, לחדר השינה או לחדר הילדים או ארונות כחלק מבחירתם של רהיטי משרד מעוצבים ומתלבטים קפיצה קטנה להראל ארונות תשים קץ לחיפושים ולהתלבטויות. לנוחיותכם, מבחר אדיר של ארונות מכל הסוגים ובשלל עיצובים.

הצוות המקצועי של ארונות הראל יעזור לכם לבחור הארון המושלם, והאון הנבחר יגיע אליכם הביתה בתוך זמן קצר במיוחד (עד 5 ימי עסקים). תוכלו ליהנות מאחריות מלאה למשך 3 שנים ומארונות העשויים ממיטב חומרי הגלם.

להזמנת ארונות ויצירת קשר, התקשרו עכשיו: 1700-700-936

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן