ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

יתרונות ארונות הזזה על ארונות פתיחה

ארונות הזזה הם בעלי מספר יתרונות משמעותיים שבזכותם הם הפכו להיות כל כך פופולאריים ושכיחים. היום בכל בית שני ניתן למצוא לפחות ארון הזזה אחד הנמצא בשימוש, מקל ומרווח את חיי המשתמשים בו.

ארונות הזזה – יתרונות

היתרון הראשון והבולט הוא החיסכון בשטח שהארונות תופסים. בשונה מארונות סטנדרטיים בהם הדלתות נפתחות לפנים ומחייבות שטח פנים ריק מחפצים בו הן יכולות להיפתח. דלתות הזזה נפתחות לצדדים ואינן תופשות שטח נוסף משטח הארון כשהוא סגור. דבר המאפשר חיסכון וניצול גדולים מאוד של מקום בבית.

ארון הזזה 160 זכוכיות שחורות

מדוע יתרון זה חשוב?

במהלך העשורים האחרונים מחירי הדירות והשטח עלו מאוד, עד שהגיע המצב הקיים היום בו אנשים מנסים לחסוך ככל האפשר בגודל הבית. חסכון השטח שמאפשרים ארונות הזזה הוא אדיר. בבית בין שישה חדרים, בו כל הארונות הם ארונות הזזה, החיסכון שווה ערך לחצי חדר נוסף בבית. דבר שהפך מאוד משמעותי כמעט לכולם.

יתרון נוסף בארונות הזזה הוא נוחות השימוש, מאוד נח להשתמש ברהיט כמו ארונות הזזה. הדלתות נפתחות ונסגרות בקלילות. ניתן להשאיר חלק מהארון פתוח לאוורור, ניקיון או מילוי, מבלי שהדלת תפריע ותהווה מכשול באמצע החדר.

מניעת בלאי

יתרון נוסף וחשוב של ארונות הזזה על ארונות סטנדרטיים הוא משך חייהם והטיפול השוטף. בארונות סטנדרטיים הדלתות מחוברות על ידי צירים. היצירים בעלי מנגנון רגיש, אשר אלול להינזק מדפיקות של הדלת או מפתיחת יתר שלה (אצלנו , בהראל , משתמשים בשיטת acs בעלת 5 צירים בדלת למניעת הבעיה).

לעומתם ארונות הזזה המחוברים לארון על ידי גלגלת היושבת במסילה. קשה להזיק לדלתות הזזה. הסיבה לכך היא שאי אפשר לטרוק אותן או לפתוח אותן יתר על המידה. מנגנונם אינו מחליד, משך חייהם ארוך, והשמירה עליהם קלה.

ארונות הזזה – פתרון מצויין

ניתן לומר על ארונות הזזה מומלצים שהם הפתרון הפשוט והיעיל לכל מי שמעוניין לחסכון במקום, לשפר נוחות חייו ולהשתמש במוצר מבטיח, בעל זמן חיים רב הדורש טיפולים מועטים.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן