ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

כל היתרונות של ארונות קיר וארונות הזזה

תהליך עיצוב הבית ותכנונו מחדש, דורש בין היתר גם שינוי מרענן של הארונות בבית, בעיקר אם מדובר בבית חדש לגמרי, או כאשר מדובר בארונות ישנים שאינם תואמים את העיצוב החדש של הבית שלכם. לכן, חשוב לבחור בקפידה את הארונות, הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית. הארונות הפופולריים והנמכרים יותר בשוק הם – ארונות קיר וארונות הזזה, אך כמובן שלכל אחד מהם יש יתרונות רבים ולעיתים אנשים מתקשים לבחור ביניהם.

אך עם מיקוד לסיוע באנשי מקצוע, תוכלו לבחור ארון מושלם ישרת את המטרה ויקנה לכם מקום אחסון מצוין לבגדים ולפרטי אקססוריז שונים. בכל מקרה, כאשר בוחרים ארונות, חשוב לשים לב לכמה דברים – לחוזק שלהם, גודל הארון, כמות המדפים ותאי האחסון, כמות הדלתות, גודל הארון ביחס לחלל החדר, חומרי גלם איכותיים וכמובן בטיחות הארון בעיקר כאשר יש ילדים קטנים בבית.

ארונות קיר יתרונות

היתרונות של ארונות קיר

ארונות קיר הם מאסיביים וחזקים ומתפרסים לאורך ורוחב הקיר. בבחירת ארונות קיר, חשוב לזכור כי הם ישמשו אתכם שנים רבות, לכן חשוב לבחור רק חומרי גלם איכותיים ביותר. מעבר לכך, שימו לב לפרקטיקה של הארון וודאו כי הוא מתאים לצרכים שלכם מבחינת חלוקה פנימית של תאי אחסון, חללים, תלייה, אחסון בגדי חורף או קיץ ,אחסון שמיכות ואפילו משחקים.

ארון קיר

היתרונות של ארונות הזזה

ארונות הזזה איכותיים הם ללא ספק הארונות הנמכרים והפופולריים יותר בענף הריהוט. הדלתות של ארונות הזזה נעות על גבי מסילה, כך שדי בדחיפה קטנה והארון נפתח או נסגר בקלות רבה. היתרון הנוסף בארונות הזזה, שניתן למצוא אותם במגוון רב של דקורציות ועיצובים מרשימים, שהרי את הדלתות ניתן לחפות בזכוכית, מראה, טפטים, מדבקות ובכל בכל עיצוב רצוי.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן