ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

כיצד לתכנן חדר ארונות

השפע המצוי בעולמנו מביא איתו, מעבר לאיכות חיים גבוהה, גם בעיות אחסון ומקום. מה אפשר לעשות עם כל הבגדים, הנעליים והתיקים?
ובכן, פתרון אחד הוא לאחסן אותם בארון. יחד עם זאת, לעתים קורה כי ארונות הזזה או ארונות בגדים אינם גדולים מספיק או שאינם מותאמים לצרכים שלנו, על כן, הפתרון המושלם לבגדים, נעליים ושאר אביזרי טקסטיל הוא חדר ארונות.

חדרי ארונות הם בעצם נישה מיוחדת, בדרך כלל משמשים המשכם של חדרי שינה, ובו ניתן לאחסן ולאפסן בגדים, נעליים, תיקים וכל מה שאנו מעוניינים שלא יהיה מפוזר בחדר. חדר ארונות, מעצם טבעו, חוסך המון מקום בחלל ומבטל את הצורך בארון של ממש. בנוסף, בגלל שמדובר בחלל ייעודי, חדר ארונות עוזר לנו לשמור על סדר וארגון חפצים אשר ברשותנו.

חדר ארונות מעוצב

כיצד לתכנן חדר ארונות?

חדר ארונות נועד לאחסן עשרות, אם לא מאות חפצים קטנים וגדולים. מעבר לחולצות, נעליים ושמלות, הוא נועד גם לאחסן כובעים, מזוודות, מטריות, צעיפים ובדים. על מנת שכל החפצים הללו יאורגנו כראוי יש לסדר את החלל כך שכל חפץ, קטן ככל שיהיה, ימצא את מקומו.

בכלל, מוטב להשתמש בכמה שיותר מוצרי פרזול על מנת להפריד ולארגן את החפצים. מוצרי פרזול לחדר ארונות הופכים את השימוש בו לנוח, מהיר ויעיל. מגירות מיוחדות לגרביים, קולבים לשמלות ולחולצות צווארון, מתלים לכובעים וצעיפים או מסילות למשטחי הנעליים, כל אלה ועוד ישמרו על החפצים ויהפכו את חדר הארונות לחלל ארגונומי וכיף לשימוש.

בנוסף, חדרי ארונות הם בדרך כלל חלל קטן. מוצרי פרזול מתאימים ינצלו את שטח האחסון באופן אופטימאלי. בצורה כזו, לא תצטרכו לחפש אחר הפריטים, הם פשוט יהיו מונחים במקום שלהם, ויהיה זה קל ופשוט לשלוף אותם.
התכנון שלכם, הביצוע של מקצוענים.

כשאתם ניגשים לתכנן חדר ארונות, כדאי שתיקחו בחשבון את כמות הבגדים אשר ברשותכם ותתנו דגשים לגבי חפצים מסוימים. למשל, ישנן נשים בעלות אינספור זוגות נעליים וייתכן כי הן יצטרכו מדף מיוחד רק לשם כך. גברים מסוימים זקוקים לחליפות יום יומיות ועל כן כדאי להם לייחד חלל תליה רחב במיוחד.

השלב הבא הוא לתת למקצוענים ליישם את החזון של חדר הארונות שלכם. חברה מקצועית וטובה תבנה לכם מדפים, מסילות ודפנות חזקות ואיכותיות. ישנם לא מעט חומרים מהם ניתן לבנות חדר ארונות ובעלי מקצוע טובים יודעים כיצד להתאים את החומרים לצרכים המיוחדים של הלקוח. חדר הארונות שלכם מוכן. כעת, התחילו לסדר, למקם ולהפיח בו רוח חיים.

בהראל ארונות לבית ממתין לכם מגוון אדיר של ארונות מרהיבים, חלקם מתאימים לחדרי ארונות. הצוות המקצועי ישמח להתאים את פתרון האחסון האופטימאלי עבורכם וללוות אתכם יד ביד עד להשגת המראה המושלם.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן