ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

כל מה שרציתם לדעת על חדרי ארונות ולא ידעתם

הבנייה של העידן הנוכחי מאופיינת בהקצאת חלל שישמש את הדיירים כחדר ארונות. מעבר לעובדה בה חדר הארונות הפתוח נבנה כך שיהיה פרקטי, הוא נתפס כאלמנט עיצובי מרהיב שמוסיף למבנה יוקרה ואופי בלתי מעורער. בנייה והתקנת חדר ארונות מאפשרת בחירה אינדיבידואלית של כל לקוח לרבות התקנת מידוף בהתאמה מלאה לסגנון החיים וסט הביגוד / נעליים ועוד, בחירת רמת הגימור והאבזור שמוסיף לדקורציה ובכלל.

כדי לאפשר לחדר להיות מעוצב בהתאמה מלאה לסגנון העיצוב, יש להקפיד על שילוב של אקססוריז וכלי ארגון לרבות סלסלות , קשת תלייה, קולבים מעוצבים ועוד. חשוב לזכור כי חדר הארונות הוא ללא דלת כך שהוא חשוף לכל ועל כן התכנון צריף להיות מדויק.

מה מיוחד בחדרי ארונות?

ארון סטנדרטי מכיל כמות מוגדרת של בגדים ותופס מקום רב ואילו חדר ארונות מרכז את כל הבגדים במקום מסודר אחד ומכיל לא מעט פריטים. ככל וחדר השינה אינו מספיק גדול, הרי שחדר הארונות בהחלט יכול להוות אלטרנטיבה מצוינת. אם חדר ארונות לא נבנה מראש במסגרת בניית הבית, אתם יכולים להקצות חדר שאין בו שימוש מהותי ובאמצעות מידוף בו תבחרו, תצליחו להפוך את החדר לחדר ארונות בו גם תתלבשו ותתארגנו לקראת הבאות.

המיוחד בחדר ארונות הוא היכולת להיכנס ולמצוא שם את כל מה שאתם זקוקים לו במקום אחד , בלי לסגור ולפתוח ארונות. במקביל תוכלו לארגן את הארון בדיוק המופלא להתנהלות היום יומית אותה אתם מבקשים לעצמכם ובעיקר בעיקר מאפשר לכם החדר לחסוך מקום רב ולאחסן את כל פרטי הלבוש / פרטי ההנעלה המצעים ובכלל.

למה חדרי ארונות נותנים תחושה של יוקרה?

למה חדרי ארונות נותנים לבעליו את התחושה היוקרתית? כי בשנים עברו חדרים אלו יועדו לבעלי הממון בלבד. "פשוטי העם" בעשורים קודמים נשאו עיניהם אל עבר מי שהחזיק בביתו חדר ארונות וזו תחילתה של היוקר. אז נכון, עם השנים שחלפו נכנסו חדרי הארונות לשגרת החיים שלנו וכמעט בכל בית שלישי ניתן לאתר חדר ארונות מעוצב בהתאמה מלאה לסגנון בעלי הבית ולעיצוב הרווח בחלל הבית.

מעבר למציאות אליה התרגלנו וזו שאנחנו משלבים כיום בשגרת החיים, מאפשר עיצוב החדר לחוש ביוקרה, חדר ארונות יכול להיות מעוצב באופן יוקרתי בין אם הוא בנוי בעץ ובין אם הוא בנוי ממידוף אחר אשר ידוע ומוכר כיוקרתי. חדרי ארונות יכולים להיות סגורים (עם דלתות הזזה או כל דרך אחרת) ומאידך יכול חדר הארונות להיות פתוח כך שכל אחד יכול "להציץ" פנימה ועל כן חשוב להקפיד על סדר מופתי (למי שסדר הוא עניין אקוטי כמובן) ומה שאחרים לא צרכים לראות בחדר הארונות, כדאי להצניע. חדר ארונות סגור אומנם נוח יותר אך לא בהכרח יעיל יותר ועל כן כל אחד יבחר לעצמו את החדר שהוא מעדיף.

חדר ארונות מעוצב

מה היתרונות של חדרי ארונות

חדרי ארונות מעוצבים ופתוחים יש יתרונות רבים ומגוונים ובין היתר הם מאפשרים את הסדר ואת הארגון שכל כך חשוב לשגרת היום יום – במקום לעמוד כמה דקות ולחפש את מה שאתם זקוקים לו, עם חדר ארונות אתם שולפים את זה ברגע.

ככל וחדר הארונות פתוח, יהיה לכם קשה מאוד להשאיר אותו בבלגן שקל יותר להשאיר מאחורי דלת סגורה כיאה לארונות הסטנדרטים. יתרון נוסף ומהותי, הוא היכולת לסדר ולמדף את הארון בדיוק מופלא לדרישותיכם. אתם לא צרכים להסתפק במה שיש לארון להציע במעמד המכירה אלא אתם יכולים להחליט כמה מדפים להתקין, היכן להתקין אותם ועוד.

ארון בגדים שונה מהותית מחדר ארונות, אז נכון, לשניהם יש את אותה הפונקציונאליות, אך ככל ותשקיעו בחדר ארונות, כך תזכו במקום רב יותר לאחסון הבגדים, המצעים, הנעלים, המעילים ובכלל. בחדר אתם יכולים לשלב תאי אחסון מגוונים ומעבר למידוף, אתם יכולים להניח בו קופסאות סגורות שיכילו את סך הציוד שאתם זקוקים לו. אתם יכולים לבחור להציב מראה, להקצות מקום לפרפומריה, להקצות מקום לתכשיטים ועוד בהתאמה אישית לאורך החיים שלכם ולציוד אותו אתם אוהבים.

לסיכום

חדר ארונות הוא הפתרון האולטימטיבי הן לפונקציונאליות לה אתם זקוקים ובהתאם לרמת העיצוב המבוקש.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן