ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

עיצוב חדרי שינה בסגנון פוסט מודרני המדריך המלא

חדר השינה הוא במידה רבה החלק החשוב ביותר בבית. שם אנו חווים את רגעי הקרבה והאינטימיות עם בת או בן זוגנו, ישנים ביחד בבטחה, אוגרים כוחות לקראת יום עבודה נוסף, ומנמנמים קצת בצהריים כדי לנוח מהמולת היום ומשגרת היומיום. חדרי שינה הם המקדש של הזוגיות ושל האני, מקום להימלט אליו – ביחד ולחוד – לכמה שעות ולהירגע מהטרדות, ההמולה והמטלות הבלתי נגמרות המאפיינות את חיינו בעידן הפוסט מודרני הקדחתני בו אנו חיים. על כן, חשוב שהעיצוב של חדר השינה יעניק לו את האווירה שאנו מעוניינים בה, ישקף את זהותנו וטעמנו הייחודיים ויביא לידי ביטוי את החזון, החלומות והמאוויים שלנו. מבחינה זו, כל פרט בחדר השינה – מהמיטה והשידות ועד לארונות הזזה – אמור להיות חלק מהמכלול השלם, בדמות חדר שינה מעוצב שיהיה שלנו במלוא מובן המילה ויגרום לנו להרגיש בבית.

ארון הזזה זכוכיות לבן קליר 2 דלתות

כיצד תעצבו את חדר השינה בסגנון מודרני

אם חלמתם על חדר שינה או מיטות זוגיות מעוצבות בסגנון מודרני או פוסט מודרני, חשוב שלא תתפשרו על פחות מהטוב ביותר. העידן הפוסט מודרני מתאפיין בריבוי משמעויות, נרטיבים וסגנונות, ומאפשר לכל אחת ואחד מאתנו למצוא את הקול הייחודי שלה או שלו, מבלי שזה יושתק על ידי סגנונות קונבנציונליים יותר המציגים עצמם בתור האפשרות הלגיטימית היחידה. עיצוב בתים פוסט מודרני הוא עיצוב של רב-קוליות, של מגוון, של שחרור מאחידות ושל חקירה סקרנית ויצירתית של מגוון רחב, דינמי ומתרחב כל העת של רגשות, השקפות ומשמעויות.

בבואנו ליצור חדר שינה מעוצב עלינו לשאול עצמנו בראש ובראשונה האם הוא מביא לידי ביטוי את מי שאנחנו באותו הרגע, את הפנטזיות המודחקות שלנו בדמות צבעים, צורות וקווים מלאי דמיון שלא הרשינו לעצמנו להביע עד כה, ואת טיב הזיקה המשתנה כל הזמן שלנו לבני זוגנו, כמו גם את החוויה הסובייקטיבית של כל אחד מאתנו. הסגנון המודרני והפוסט מודרני מאפשרים לנו לשלב סגנונות שונים, להתפרע, לפרק צורות קיימות וליצור מהן צורות חדשות משלנו. עיצוב פוסט מודרני של חדר שינה הוא בראש ובראשונה אקט של יצירה עצמית ושל השתנות מתמדת, שמאפשרת לנו לחוות את המכלול המתהווה ללא הרף שהוא אנחנו באופן מורכב, מלא ושלם יותר. שיקלו הוספת שידות מעוצבות לחדר השינה ושלבו אותן עם מיטה אקסקלוסיבית וטפטים מודרניים. כמו כן בל נשכח ארונות הזזה מודרניים אשר מהווים חלק בלתי נפרד מכל חדר שינה.

ארונות הזזה

מהם חומרי הגלם המומלצים?

בנוסף לערך האמנותי של חדרי שינה, חשוב שיהיו גם משובחים מבחינת חומרי הגלם של הרהיטים, בעלי עמידות גבוהה לאורך זמן ובמחירים הוגנים ושווים לכל נפש. כאשר אנו בוחרים את החברה שבעזרתה נעצב את חדר השינה שלנו, עלינו לוודא שהרהיטים שלה מעוצבים באופן צעיר, עדכני ומלוטש מבחינה אמנותית, מיוצרים מחומרים איכותיים ומוצעים במחירים משתלמים עבורנו.

ארונות הראל – למעלה מ-50 שנות מצוינות

הראל – רשת הארונות של ישראל הוקמה לפני חמישה עשורים במטרה להגשים חזון שלפיו כל אדם וכל משפחה ראויים לבית שיבטא את אופיים הייחודי. אם אתם מעוניינים בארונות הזזה ארונות בגדים בעיצוב מודרני לחדר שינה מעוצב – הגעתם למקום הנכון. תנו לצוות המנוסה, השרותי והאדיב שלנו לעזור לכם לעצב את חדר השינה שתמיד רציתם– והצטרפו לאלפי לקוחות מרוצים שמבינים שבכל הנוגע לחדרי שינה, רק חברה המצטיינת באיכות, מקצועיות ושירותיות תוכל לעזור לכם לעצב את חדר השינה שתמיד חלמתם עליו.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן