ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות הזזה - עיצוב בסגנון פנג שוואי

בזמן בחירת ארונות הזזה ומיקומם בבית מומלץ להתחשב בעקרונות תורת הפאנג שוואי. פאנג שוואי היא תורה סינית עתיקה שמתבססת על חקר אנרגיות. ניתן ליישם את עקרונות השיטה לעיצוב הבית על מנת להשיג הרמוניה יחד עם הטבע וליצור אנרגיות טובות של הצלחה, אהבה ושפע. לפי תפיסה זו צורת הסביבה החיצונית בה אנו חיים משפיעה ישירות על איכות החיים.
אומנות המיקום

אם נבחר לעצב את ביתנו ע"פ הפאנג שוואי עלינו לוודא כי ארונות הזזה לא יפריעו לזרימת הצ'י. כלומר שהארון לא יפריע על הכניסה לחדר ולא יצור מסדרון צר. מעבר לכך חשוב שגודלו יתאים לגודל החדר ולא יעמיס על החדר יותר מידי. חשוב שארון ההזזה לא יחסום אור, לכן יש להתחשב בעת מיקומו במיקום החלונות בחדר ובזרימת האור. עומס בחפצים או מסדרונות חשוכים וצרים ימנעו מאנרגיית הצ'י לזרום בצורה נוחה ויקנו תחושה של כבדות וקהות חושים לשוהים במרחב.

רהיטים בהתאמה אישית לחדר הבית

סידור פנים הארון על פי הפאנג שוואי

על פי הגישה ההוליסטית של תורת הפאנג שוואי על פנים ארונות בגדים כולל ארונות הזזה להיות מסודרים. בגדים ששהו בארון מבולגן מלווים באנרגיות שליליות שמומלץ להימנע מהם. תכנון נכון ונוח של פנים ארונות הזזה יקל בשמירה על סדר הפריטים בארון ויצמצם בלגן. טרם הזמנת ארונות הזזה מומלץ לבחון היטב את הצרכים ולהחליט על כמות מגירות, מדפים ומוט תלייה שיהיו נוחים לשימוש.

עיצוב ארון ההזזה

הצבע המומלץ על פי הפנג שוואי לארון הזזה הינו לבן כי הוא מאפשר חיבור לעיקרון המתכת של הפאנג שוואי המעניק פתיחה חיובית של האנרגיה. הוספת תכשיטים וקריסטלים בתוך ארונות הזזה מעלה את כמות האנרגיה הטובה זאת בשל התווספות האלמנט האישי. ציפוי דלתות ארונות הזזה במראות נוגד את עקרונות תורת הפאנג שווי. מראה בחדר ובמיוחד בחדר שינה, עשויה לשקף אנרגיה שלילית, לכן מומלץ להימנע ממראות בחדר השינה וספציפית להימנע ממיקומם מול המיטה.

שימו לב, אם נעצב ארונות הזזה בהתאמה אישית לפנג שוואי ונמקם אותם נכונה, נוכל ליהנות מאנרגיות חיוביות והרמוניה בחדר השינה.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן