ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות הזזה - בשביל החסכון, בגלל האסתטיקה

במידה ואתם מתלבטים בדבר רכישת ארון לבית, לחדר או למשרד, הרשו לנו להמליץ לכם על ארונות הזזה, וזאת בגלל כמה סיבות עיקריות.

ראשית, ארונות הזזה הם פתרון נהדר לחלל קטן וקומפקטי. כולנו מכירים את התופעה של העדר מקום עקב עומס רהיטים בחלל. הדבר בולט בעיקר כשמדובר בחדר הילדים שמסיבה כלשהיא, תמיד עמוס יותר ביחס לשאר החדרים בבית. במובן זה, ארונות הזזה הם הפתרון הנכון, שכן דלתותיהם אינן נפתחות החוצה אלא הצידה. בצורה זאת, קל יותר למקם אותם בחדר, צמוד למיטה או אפילו במסדרון צר.

שנית, ארונות הזזה, בגלל מנגנון הפעולה הצדי של הדלתות, בטיחותי יותר. כשמסיטים את דלתות הארון אין צורך לחשוש שמא, נפגע בילד מתרוצץ, בחיית המחמד המשפחתית או חלילה – בעצמנו. בנוסף, ארונות הזזה מודרניים עשויים מחומרים חזקים ואיכותיים ואינם מתבלים לאורך זמן. המסילות עליהן נעות הדלתות עשויות מאלומיניום איכותי וגומיות חזקות דואגות כי הפתיחה וסגירת הארון ייעשו בצורה שקטים ובטוחה.

ארון הזזה נוח ובטוח

ועוד לא דיברנו על העיצוב

ארונות הזזה מעניקים מראה מינימליסטי, מעוצב ומודרני. לרוב, הארון יותקן לאורך ולרוחב של קיר מסוים, כך שמרבית פאותיו תהיינה מוסתרות מעיני המתבוננים. כתוצאה מכך, האלמנט העיצובי הבולט ביותר יהיו דלתות ההזזה עצמן. בהתאם לקונספט העיצובי עליו החלטתם, ניתן יהיה לבחור את עיצוב הארון. למשל, ארונות הזזה בעלי דלתות עץ פשוטות יתרמו למראה כפרי ופשוט. לעומת זאת, דלתות הזזה מזכוכית עם הדפסים עדינים יתרמו למראה מהודר ועוצר נשימה.

כמובן שמיקום הארון בחלל מסוים קובע במידה רבה את סגנון העיצוב. ישנם ארונות המעוצבים במיוחד לחדר ילדים צבעוני וכיפי. בנוסף, ניתן לשים גם ארונות הזזה עם דלתות זכוכית, זאת משום שיש שכבת הגנה עבה הממוקמת בגב הדלת. ארונות הזזה לחדר השינה בהחלט יכולים להתהדר בעיצוב מיוחד שישתלב עם אלמנטים עיצוביים נוספים כמו המיטה וגופי התאורה. ישנם גם ארונות הזזה לצד ריהוט משרדי בעלי מראה היי טקיסטי ורשמי.
תפור עליך ארון…

לבסוף

חשוב להתאים את גודל הארון לחלל בו הוא אמור להיות מוצב. ארונות מודרניים משופעים בפתרונות אחסון מצוינים ולעתים, כדאי לרכוש ארון קטן ואיכותי מאשר גדול ולא מאורגן כהלכה. בהראל ארונות לבית ממתינים לכם שפע של ארונות הזזה מעוצבים במחירים אטרקטיביים. את המבחר הגדול שלנו תוכלו לראות בכל אחד מתשע הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ. קהל לקוחותינו נהנה משירות אישי ואדיב, מתעודת אחריות ומזמן הספקה חסר תקדים.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן