ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות הזזה במגוון סגנונות

ארונות הזזה אלו ארונות שדלתותיהם נפתחות על ידי הזזת דלת מצד לצד. אם עד היום ניסינו להסוות את הארון ולשלבו במראה הכללי של החדר, כיום עיצוב נכון של ארון ההזזה יכול לתרום רבות לעיצוב החדר ולייחד אותו רבות. כיום בשוק קיים מגוון רחב מאוד של סגנונות ארונות הזזה, הנבדלים בציפוי הארון, בגודל, בצבע ובדוגמא.

ארונות הזזה – טכנולוגיה חדשה

חידושים בטכנולוגית ארונות הזזה הינם משמעותית בגימור המראה הסופי של הארון. ישנם ארונות הזזה עם מסילות ארון נסתרות וללא הפרדה ויזואלית בין דלתות הארון, דבר המעניק מראה נקי יותר וקלאסי לארון ולסביבתו בחדר. פיתוח נוסף הינו מערכת טריקה שקטה שמאפשרת צמצום רעש סגירת הארון על ידי בולמי רעש וזעזועים. אלו מקנים סגנון מודרני וחדיש לארון ההזזה.

ארונות הזזה

סגנון כפרי

באם הנכם חפצים בסגנון פשוט וכפרי בעבור ארון הזזה שלכם מומלץ לבחור בציפוי עץ להשלמת המראה הכללי של הארון. התוצר המוגמר יהיה קלאסי ונעים לעין. כך, תוכלו להשרות אווירה של בקתה כפרית ביער בחדר שלכם. אם אתם מעוניינים לצמצם את ההשקעה הכספית ברכישת ארון תוכלו לבחור לחילופין בציפוי פורניר, מוצר זול יותר אבל מקסים לא פחות. לראשותכם יעמוד מגוון רחב של צבעי פורניר שיקנו סגנון כפרי יפיפיה לחדריכם.

סגנון מודרני

דלתות הזזה העשויות מראות מעניקות סגנון מודרני לארון ההזזה. מעבר לכך הן פרקטיות וחוסכות הקדשה של מקום נוסף למראה בחדר. דלתות ממראה הן פיתרון לחדרים בעלי מרחב מוגבל מאחר וההשתקפות בהן יוצרת אשלייה של הגדלת החדר.

הלהיט האחרון כיום בשוק ארונות הזזה דלתות זכוכית עם הדפסים יחודיים מותאמים אישית. תוכלו לבחור הדפס אשר יביע את סגנוניכם האישי ויאפשר לכם ביטוי אישי בעיצוב סביבת המגורים שלכם. מומלץ לשלב את צבע הארון עם צבע החדר ולקחת לדמיונכם להוביל אתכם בהנאה.

ארונות הזזה קיימים כיום במגוון רחב של סגנונות. באם הסגנון שלכם הוא צעיר, כפרי, מודרני, פרקטי, קלאסי, משוגע וצבעוני או סולידי ומכובד, תוכלו להתאים לכם בקלות ארון הזזה אשר ישתלב עם סגנונכים האישי.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן