ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

טרנדים וחידושים בעיצוב חדר שינה 2019

בשנים האחרונות נכנסות מגמות עיצוב חדשניות אל תחום עיצוב חדרי השינה. צרכי משתמשים בחדר השינה הולכים ונעשים אלגנטיים יותר והטעם שלנו נעשה מפונק. כיום, חדרי שינה רבים מעוצבים בקו יוקרתי מאוד המדמה תחושה של צימר חמים או חדר שינה בסוויטה מפנקת בבית מלון חמישה כוכבים. אספנו כמה אלמנטים משמעותיים לעיצוב עכשווי ואיכותי לחדר השינה שייקח אותו אל המאה ה-21.

מיטות מרופדות

אנו נעביר כשליש מחיינו בשינה. לכן, המיטה היא אביזר משמעותי מאוד בו נבלה חלק ניכר מהחיים. שינה לא איכותית ומקוטעת עשויה להוביל לבעיות בריאות רבות, לתשישות ולעצבנות. כדי להבטיח שינה בריאה ומפנקת, חשוב לבחור עבור דיירי הבית מיטות מרופדות עם מזרן איכותי ומערכת תמיכה מתקדמת שיבטיחו שינה רציפה ובריאה. מיטות מרופדות מגיעות היום במגוון גדלים ועיצובים ומכילות חומרים חדשניים המבטיחים נוחות מרבית.

עיצוב חדר שינה

ארונות הזזה

אנו רוצים ליצור אחידות בין האלמנטים השונים בחדר השינה על מנת שלעיצוב יהיה נושא אחד לנוחות מלאה ולאסתטיקה המועדפת עלינו כדי שנרגיש בחדר השינה שלנו הכי בבית שרק אפשר. לכן, ארונות הזזה מעוצבים הם הפתרון האופטימלי בעיצוב מודרני בחדר השינה. ניתן לשלב את הארון כמובנה בקיר ודלתות ההזזה ייכנסו אל תוכו ויחסכו שטח רב בחדר השינה שניתן להשתמש בו לצרכים רבים אחרים. כמו כן, ניתן לשלב גימור מראות להגדלת שטח החדר ולהדפיס בטכניקת לייזר כל צבע, דוגמא או תמונה שרק תעלה על הדעת על מנת ליצור את האווירה המושלמת לחדר השינה שלנו.

חדרי ארונות

כמו חדרי השינה, גם המלתחות גדלות משנה לשנה ודורשות פתרונות אחסון נוחים ומותאמים. הטרנד האמריקאי בו ישנו Master Bedroom, יחידת הורים רחבת ידיים ולא חדר שינה ספרטני ומצומצם, מזמן אתו את האפשרות לחדר שינה המכיל בתוכו גם חדר ארונות שיאחסן את כל הבגדים, המצעים וכלי המיטה של כל דיירי הבית באופן נגיש ונוח.

אדריכלות ועיצוב פנים

לעיצוב פנים מתוכנן היטב ומושכל של חדר השינה חשיבות מכרעת לנוחות ופינוק בחדר השינה. שיקולים רבים באים לידי ביטוי כאשר משרד אדריכלים מקצועי מתכנן עיצוב חדר שינה כמו: מיקום, כיווני אוויר, חלוקת החלל והצבת התאורה והתשתיות.

  • אם חדר השינה נמצא בחזית המזרחית של הבית, נדאג לספק פתרונות הצללה כמו תריסים חשמליים למשל, על מנת למנוע את כניסת אור השמש עם הזריחה לחדר במקרה של דיירים עם שינה קלה.
  • אם חדר השינה משמש גם כמרחב עבודה, נחפש פתרונות תאורה שיוכלו לספק תאורה רכה בסביבת העבודה ועדיין ישמור את מרחבי השינה חשוכים ושקטים.
  • חשיבותה של הפרטיות בחדרים האישיים הולכת וגוברת. על מנת לספק פרטיות מרבית יש צורך בתכנון אדריכלי שימקם את החללים באזורים שאינם פונים לחוץ, שיתכנן את תאורת החדר לפרטיות מקסימלית ושייקח בחשבון שיקולי אקוסטיקה.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן