ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות הזזה מעוצבים לשדרוג חדר השינה

ארונות הזזה הם ללא ספק פתרון מצוין עבור בתים רבים והם מאפשרים לנו נוחות רבה לצד חיסכון רב במקום. בשונה מדלתות רגילות של ארון, ארונות הזזה מעוצבים נפתחות כלפי פנים, מה שמותיר יותר מרווח בחלל החדר.

ארונות הזזה ניתן למצוא במגוון רב של דקורציות ועיצובים מרשימים, כאלה שיקנו לחדר מראה מרשים ויפה, כמו – חיפוי הדלתות במראות מעוצבות, זכוכיות מעוצבות, טפטים אופנתיים, מדבקות, שילוב של זכוכית וניקל, עיטורים שונים והרשימה עוד ארוכה. למעשה, האופציה של הדלת החשופה מאפשרת לנו לקבל ארון יוקרתי שיוכל לשדרג בקלות כל חלל.

ארונות הזזה זכוכית

כיצד בוחרים ארונות הזזה מעוצבים?

כאשר אנו בוחרים ארונות הזזה מעוצבים, בין אם זה לחדר הילדים, חדר שינה, למחסן, למטבח ולמעשה עבור כל חלל הבית שלנו. ראשית עלינו להתייחס לסגנון העיצובי של הארון ולהתאימו בקפידה לעיצוב השולט בבית, וזאת מכיוון שבהזמנת הארונות וודאי לא תרצו להזמין ארונות אשר מנוגדים לקו העיצוב הכולל של ביתכם.

ארונות הזזה לפי מידה

איך תדעו איזה ארון הזזה יתאים לכל חלל בבית שלכם?

עולם ארונות ההזזה, מכיל היצע רב ומגיע בעיצובים שונים ומגוונים ואך בגדלים רבים, כך שיש להתאים בקפידה את הארון על פי גודל החדר ועיצובו. כך שמצד אחד לא יהיה גדול מידי ויתפוס מקום רב בחלל ומצד שני לא יהיה קטן מידי לשרת את המטרה שלכם והיא אחסון הבגדים בצורה נוחה.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן