ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

לשנות חלל של החדר ליוקרתי עם חדר ארונות

חולמים על סביבת מגורים מודרנית, מעוצבת ומאורגנת להפליא? זה הזמן לדעת הכול על חשיבותם של חדרי ארונות בשטח הבית או הדירה.

חדרי ארונות, מעבר להיותם אמצעי אחסון פרקטי ונוח, מהווים אמצעי לעיצוב סביבת המגורים, ובתוך כך, להשבחת הנכס. יחד עם זאת, חשוב לציין שתהליך תכנון חדר ארונות הינו תהליך מקצועי המחייב אתכם לשכור את שירותיה של חברת ריהוט מובילה בתחומה, המתמחה בתהליכי תכנון וייצור של חדרי ארונות מעוצבים.

תכנון חדר ארונות – מתי?

תכנון נכון ומיטבי של חדרי ארונות בסביבת המגורים, הוא תהליך מקצועי במסגרתו מושם דגש על גודל החלל המיועד להקמת חדר ארונות ועל צרכי האחסון בתוך חלל החדר. לפיכך, ההמלצה היא לתכנן את חדרי הארונות הביתיים כבר בשלב הבנייה או השיפוץ הכללי של סביבת המגורים. יחד עם זאת, חשוב לציין שגם לאחר אכלוס תוכלו לתכנן חדר ארונות מודרני ומעוצב, ובשני המקרים, ליהנות מתהליך תכנון של חדר ארונות בהתאמה אישית.

הקמת חדר ארונות – כל היתרונות

הקמתו של חדר ארונות בכל גודל, תאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות מרכזיים כגון:

  • פתרון פרקטי ונוח לאחסון בגדים ונעליים
  • אמצעי אחסון הניתן להתאמה מלאה לצרכי הלקוחות
  • אמצעי ריהוט המשדרג ומשביח את סביבת המגורים
  • מגוון רחב של אפשרויות תכנון לעיצוב חדר הארונות

ויתרונות נוספים המאפשרים לכל אחד ואחת מבינכם להפוך את חלל החדר ליוקרתי יותר באמצעות תכנון מיטבי של חדר הארונות בהתאמה אישית מלאה.

חדר ארונות בהתאמה אישית

תהליך תכנון של חדר ארונות נעשה בהתאמה אישית לגודל השטח העומד לרשותכם ובהתאם לצרכי האחסון הנחוצים לכם. בתוך כך, תוכלו לתכנן ולעצב את חדר הארונות בהתאמה אישית מלאה לחלל המיועד להימצאותו של חדר הארונות.

מעבר לכך, חשוב לציין שתעשיית הריהוט המודרנית, מאפשרת לכם ליהנות מהיצע מרשים, איכותי ומגוון של חידושים ופתרונות אחסון חכמים בתהליכי התכנון לעיצוב חדר ארונות, גם בחדרי ארונות מובנים וגם בחדרי ארונות בהתאמה אישית מלאה. חידושים ופתרונות אלו כוללים בין היתר:

  • מדפים מתכווננים ומודולאריים
  • תאורת ספוטים מובנית במדפי הארונות
  • מוטות תלייה וגיהוץ מתקפלים
  • מגירות נשלפות עם תאי אחסון מובנים

ופתרונות וחידושים נוספים המשדרגים את חלל חדר הארונות והופכים אותו למעוצב יותר, יוקרתי יותר ומותאם הרבה יותר לצרכי האחסון הרלוונטיים לכם.

חדר ארונות מעוצבים בכל גודל

יתרון מרכזי משמעותי בתהליך תכנון חדר ארונות בהתאמה אישית, בא לידי ביטוי בתכנון מיטבי של יחידות האחסון על פי גודל השטח העומד לרשותכם. כיום, הודות לטכנולוגיות ייצור מתקדמות בתעשיית הריהוט המודרנית, תוכלו לייצר חדרי ארונות בכל גודל נדרש ובהתאמה מדויקת לגודל השטח העומד לרשותכם.

בנוסף, חשוב לציין שתכנון חדר ארונות בהתאמה אישית, מאפשר לכם לבחור את הגוון הדומיננטי של מוצרי העץ בתוך חלל החדר, מגוון עץ טבעי ועד לגוון בהיר, לרבות, שמנת, ב'ז או לבן. כמו כן, תוכלו לבחור את מוצרי הפרזול ואמצעי האבזור הפנימיים לחלל חדר הארונות.

באופן זה, חדרי הארונות המודרניים והמעוצבים, יכולים להתאים לכל חדר, כאשר ניתן לתכנן גם חדר ארונות פינתי.

חדרי ארונות מובנים

תכנון של חדר ארונות בהתאמה אישית, יכול להיעשות גם באמצעות חדרי ארונות מעוצבים ומובנים הניתנים להתקנה בכל שטח המיועד מלכתחילה לצורך כך. חדרי הארונות המובנים הם בדרך כלל חדרי ארונות "נסתרים" הניתנים להקמה בכל חלל בסביבת המגורים ולא בהכרח בחדרי השינה או יחידות ההורים. חדרי ארונות מובנים ניתנים להקמה עם דלת דקורטיבית אותה ניתן לעצב בהתאמה אישית לעיצוב הכללי של חלל הפנים בו בחרתם למקם את חדר הארונות.

על מנת להבטיח לעצמכם חדר ארונות יוקרתי ומעוצב המותאם לסביבת המגורים, קיימת חשיבות רבה לזהותה של החברה המלווה את תהליך התכנון, הייצור וההקמה של חדר הארונות, ולכן, מומלץ לבחור את זהות החברה בהתאם לניסיון המקצועי העומד לרשותה בענף הריהוט בכלל ובקטגוריית חדרי ארונות בפרט, ובתוך כך, לבחון את כל השירותים המצקועיים המוצעים לכם על ידי החברה משלב הייעוץ, דרך העיצוב האישי ועד לאופן הייצור של מבנה חדר הארונות. כמו כן, חשוב להתייחס לפרמטרים מקצועיים כגון אחריות וטיב השירות המוענק לכם לאורך כל הדרך.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן