ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות הזזה - נוחיות ובטיחות המשתמש

ארונות הם ריהוט אינטגרלי בכל בית, והם שמאפשרים לכל משפחה בכלל וכל בן משפחה בפרט לאחסן את בגדיהם הנעליים ועוד במקום מסודר. בעידן הנוכחי ישנם לא מעט סוגים שונים של ארונות, החל מארונות הזזה, דרך ארונות בעלי דלתות סטנדרטיים ועד ארונות מחומרי גלם שונים ומגוונים, לרבות עץ מלמין, עץ MDF , עץ "סנדוויץ".

ארונות הזזה עם מראה

למה לרכוש ארונות הזזה

אם החלטתם לרכוש ארון ואתם שואלים מדוע ארון הזזה, הרי שלנו יש את היכולת לספק לכם את כל היתרונות ולאפשר לכם לקבל החלטה מושכלת ומבוססת.

ניתן להכניס את הארון לקיר – בין אם אתם בוחרים ארון 3 דלתות ובין אם אתם בוחרים ארון 4 דלתות, אתם יכולים להחליט להרכיב אותו בתוך הקיר כך תחסכו מקום בחדר ותוכלו ליצור חללי אחסון פרקטים ורחבים. קחו בחשבון כי החללים בקיר יהיו בהתאמה מלאה לגודל אותו אתם מבקשים לעצמכם כך שהם יכולים להיות שונים ולא בהכרח סימטריים.

פתיחה וסגירה מהירה – ארונות הזזה מעוצבים ניתנים לפתיחה וסגירה קלה ומהירה. ככל שתתרגלו לארונות ההזזה, כך יהיה לכם קשה לחשוב על ארונות שאינם הזזה. ארונות הזזה מאפשרים לכל אדם ובכל גיל לפתוח אותן בקלות ובמהירות מרבית, כך שניתן להתקינם בחדרי ילדים ובכלל.

חיסכון מהותי במקום – ארונות הזזה חוסכים את המקום הנדרש לדלתות שנפתחות באופן הרגיל ללא הזזה. ככל שתבקשו להתקין ארון הזזה, כך תחסכו מקום רב בו תוכלו להשתמש לצרכים שונים ומגוונים.

אחסון מקסימאלי – ארונות הזזה מעץ מאפשרים לכל אדם ליהנות ממקום אחסון מקסימלי המאפשר יצירת סדר מופתי בחלל הבית. את הארונות ניתן להרכיב כמעט בחלל חלל ולעיתים אף ניתן להרכיב אותם במסדרונות ובחללים הפתוחים של הבית.

בטיחות – ארון 2 דלתות להם דלתות הזזה, מאפשר לכם להיות סמוכים כי, הבטיחות היא מעל לכל. כל עוד אתם מתקינים את הארון בחדרי הילדים, הרי שאתם יכולים להיות רגועים כשהילדים לבד בחדרים, לפחות מהאספקט הזה.

ארון בשילוב מראה – גם ארונות הזזה יכולים להיות ארונות להם מראה בדופן הפנימי ו/או החיצוני, כך שאתם לא צרכים לוותר על מראה משום שבחרתם ארון דלתות הזזה.

ארון בגדים 2 דלתות כמו ארון בגדים 3 ו- 4 דלתות, מאפשרים לכל אחד מבני המשפחה ליהנות מיתרונות יחסים לרבות: בחירת גודל הארון, עומק הארון, חומר הגלם ממנו הוא מיוצר, הצבע השולט בו וכיוצא בזאת.

ארון הזזה בשילוב מראה

לסיכום

בחירת ארון הזזה עם מראה או ארון הזזה ללא מראה היא בחירה אישית אשר מתאימה לכל אדם בהתאם לצורך, לתקציב ולגודל החלל. הדרך הנכונה ביותר לבחירת הארון, היא בראש ובראשונה הבנה של היקף הביגוד אותו יש לאחסן בארון, אח"כ לקיחת המידות בחלל בו יוצב הארון ובסופו של יום, בחירת הארון מתוך קולקציה רחבה של הארונות, אותם בחרו להציג ברשתות השיווק השונות ברחבי הארץ.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן