ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

באיזה חדרים מומלץ להתקין ארונות הזזה?

אחד היתרונות הגדולים עבור ארונות הזזה הוא החיסכון בשטח אחסון, לכן המקומות המומלצים להתקין בהם ארונות הזזה הם כל המקומות אשר חשובה בהם חשיבה חכמה וניצול של שטח המקום או החדר.

ארונות בחדרי ילדים

חדרי ילדים הם מקום שמאוד מומלץ להשתמש בו בארונות הזזה מכמה סיבות. ראשית, חדר הילד הוא עולמו השלם של הילד, זה הבית הקטן שלו, פינת המשחקים שלו, חדר השינה שלו ומקום אכסון בגדיו וחפציו. לכן, חשוב מאוד לחסוך במקום ולא להשתמש בדלתות התופסות משטחו של החדר.

שנית, ילדים קטנים נעים בזריזות, במהירות ובלהט, ועלולים להיפגע מדלתות ארון פתוחות הנמצאים בחדר. כמו כן, ילדים עלולים להזיק לדלתות הארון ולעצמם בפתיחה חזקה מדי של דלת או בטריקתה.

שלישית, ילדים אוהבים לסדר את הארון שלהם בעצמם, ולהפוך אותו לחלק מהמשחק שלהם, ולהסתכל מה יש בתוכו. לכן האפשרות להשאיר את דלת הארון פתוחה, מבלי שהיא תפריע במרכז החדר ותהווה סכנה, מוסיפה הן לחיי המשחק של הילד והן לביטחונו מפגיעות מסוכנות ולא רצויות.

למרות כל זאת חשוב לציין שרוב ארונות הילדים הנמכרים הם ארונות עם דלתות פתיחה, שלהם יש יתרונות מסוימים גם כן.

ארון הזזה לחדר ילדים

חסרי אחסון ומחסנים

חדרי אחסון ומחסנים הם מקום מעולה להתקנת ארונות הזזה. מטרתם של חדרי האחסון הוא לאחסן בצורה בטובה ביותר והמסודרת ביותר את הרכוש שאינו בשימוש יום יומי. לכן, ארונות הזזה יהוו פתרון מצוין בזכות החיסכון שלהם במקום ונוחות השימוש.

חדרי חוגים והתעמלות

ארונות הזזה מתאימים מאוד לחדרי התעמלות בהם נערכים חוגים שונים. הסיבה לכך היא כמובן קודם כל בשל היותם חסכוניים במקום, ומקומות שבהם נערכים חוגים למספר אנשים לרוב זקוקים לחסכון במקום.

בנוסף לכך, העובדה שהדלתות נפתחות לצדדים ולא לפנים, מאפשרת לכך שגם אם הארון פתוח, ניתן לראות את כל החדר, לרוץ ולהתאמן בו, מבלי שדלת פתוחה מפריע לראות ומהווה סכנה למתאמנים.

מקומות טובים להתקנת ארונות הזזה

ניתן לומר שטוב, נכון ומומלץ להתקין ארונות הזזה בכל מקום המבקש חיסכון במקום ובשטח. בכל מקום המבקש ביטחון, הימנעות מסכנה של היתקלות בדלת פתוחה. ובכל מקום המבקש לשמור על המרחב הפתוח שבו גם כאשר הארון פתוח.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן