ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

כיצד להתאים ארונות הזזה וארונות קיר לחדרי הבית השונים

ארונות הזזה כמו גם ארונות הקיר מהווים אלמנט בולט מאד בבתים רבים ואולי גם בין הנפוצים ביותר. ארונות בגדים אפשר למצוא בכל חדר כמעט והם משמשים בעיקר לאחסון בגדים, אך לא רק. ארונות אלה מגיעים במגוון של מידות ועיצובים וניתן להתאימם במדויק אל הצרכים הקיימים. איך משלבים נכון ארון קיר בבית או ארונות הזזה? הנה, התשובה:

מידות וחומרים

מידות החדר ומידות הארון – לפני שבוחרים ארונות הזזה או ארון קיר חדש לחדרי הבית השונים, חשוב מאד למדוד את מידותיו המדויקות של החדר ומידותיה של אותה נקודה, היכן שרוצים להתקין או להעמיד את הארון. על הארון להתאים במדויק לאותו מקום ולהשתלב בו כהלכה. הדבר נכון ותקף לכל חדר ובכל גודל.

החומרים שמהם הם עשויים – ארונות ההזזה וארונות הקיר עשויים כיום ממגוון של חומרי גלם. ישנם ארונות העשויים מעץ טבעי, בעוד שאחרים עשויים מחומרים סינטטיים שונים. לכל חומר אופי שונה וגם עלות אחרת וחשוב לבחון זאת מראש לפני שמקבלים את ההחלטה. אחת הנקודות העיקריות שיש לבחון, בעת ההתייחסות לחומר הגלם, היא האיכות שלו. ארון הזזה או ארון קיר העשוי מחומר גלם איכותי יהיה ארון עמיד וחזק, כזה שיישאר אתכם למשך שנים ארוכות וישרת אתכם כהלכה.

ארון הזזה דגם לופט

עיצוב ופונקציונאליות

העיצוב של הארונות – בין אם מדובר בעיצוב של חדרי ארונות אן התאמת ארונות לחדר שינה, הנראות של הארונות, האופן שבו הם מעוצבים, הוא נקודה חשובה מאד ובעיקר בשל היותם גדולים ובולטים מאד לרוב. הארונות של היום מגיעים בעיצובים שונים ומגוונים. ישנם ארונות בעיצוב קלאסי, ישנם ארונות בעיצוב מודרני חדשני מאד ויש את הארונות המעוצבים בסגנון כפרי חמים. חשוב שהארון הנבחר יתאים גם מבחינת עיצובו לשאר האלמנטים שבחלל, בין אם זו המיטה שעליה ישנים, השידות שבחדר, השולחן וכל רהיט ואלמנט עיצובי אחר המהווה גם הוא חלק בלתי נפרד מהמקום עצמו.

פונקציונאליות – אנו משתמשים בארונות הבגדים, ובאופן כללי – בארונות שלנו, לא מעט. פותחים וסוגרים, מכניסים או מוציאים פריטים באופן כמעט יום יומי. ולכן, על הארונות שבוחרים להיות פונקציונאליים, שימושיים. חשוב שפתיחתם וגם סגירתם תהיה נוחה לנו ולא תאלץ אותנו להפעיל כוח רב, למשל. חשוב שהגישה לכל חלקיו של הארון תהיה קלה, שנוכל להגיע בקלות למדפים הגבוהים או לכל מקום בארון. אם משולבות בו מגירות פנימיות, חשוב שניתן יהיה לפתוח ולסגור אותן בקלות.

ארונות בגדים מעוצבים

גודל הארונות

בגודל הנכון – מעבר לגודלו החיצוני של הארון, בהשוואה לחדר ולנקודה שבה הוא ימוקם, יש לבחון גם את חלקו הפנימי. האם הארונות שאנחנו בוחנים כרגע מציעים לנו את כמות המקום שלו אנו זקוקים? האם נוכל לאחסן בהם את כל הפריטים, בגדים ונעליים שיש לנו או שמא נאלץ לרכוש פתרונות אחסון נוספים? תשובה לכך תעזור לנו להתמקד במשימה ולמצוא ארונות הזזה או ארונות קיר מושלמים, העונים על כל הצרכים.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן