ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות הזזה - פתרון פרקטי ועיצובי

אין מקום…? מחפשים משהו חדש…? ארונות הזזה לשירותכם!

ארונות הזזה הם הפתרון הפרקטי ועיצובי למספר הולך וגדל של אנשים. אין ספק שמדינת ישראל היא ארץ גדולה בהרבה מובנים – אנו חלוצים בתחומים רבים ובהם הרפואה, הטכנולוגיה, האמנות… אולם אם יש דבר אחד שחסר לנו הרי שמדובר במרחב… אי לכך, דירות ובתים רבים במדינה הינם בעלי שטח מצומצם למדי אשר לא מאפשר שימוש נוח בארונות מסורתיים.

ארונות הזזה: אותו הארון בשינוי הדלת

למעשה, ארונות הזזה אינם שונים בהרבה מארונות פתיחה – מדובר בארונות אותם ניתן למקם בחדרי השינה או כחלק מחדרי ארונות, ובהם לאחסן בגדים, חפצים שימושיים וככל העולה על הדעת. ההבדל העיקרי בין ארונות אלו לבין ארונות רגילים הוא אופן פתיחתם – בניגוד לארונות המסורתיים בעלי הדלת הקדמית הנפתחת אל תוך החדר, הדלת הקדמית של ארונות הזזה הינה דלת מתגלגלת אותה מזיזים ימינה או שמאלה, כך שבמקום שהיא תפתח אל תוך החדר היא פשוט זזה הצידה.
היתרון הפרקטי הגדול של ארונות שכאלו ניכר בבירור לעין, שכן ניתן למקמם בתוך חדרים קטנים או צרים, אולם מעבר לכך – ארונות הזזה נחשבים כיום בתור ארונות בעלי עיצוב מודרני וחדשני אשר שבה את ליבם של רבים.

ארונות הזזה בבית שלך

כיום ניתן למצוא ארונות הזזה אשר עשויים ממגוון רחב של חומרי גלם, ובעיצובים רבים מספור. איזה ארון הזזה מתאים לאיזה חדר בבית שלכם? ובכן, בבואכם לבחור ארונות לחדרים שבביתכם נסו לחשוב על האווירה אותה אתם מעוניינים ליצור בכל חדר. אנשים בוגרים רבים מעדיפים את חדר השינה שלהם כסביבה סולידית, מרגיעה ואינטימית.
לכן הם בוודאי יעדיפו לבחור ארון בעל דלתות חלקות או זכוכיות בצבעים סולידיים וחמים. חדרי ילדים לעומת זאת הם חדרים המיועדים לאנשים קטנים בעלי כמויות אנרגיה גדולה במיוחד, ומן הראוי להתאים את הארונות שבחדרם לאווירה התוססת והאנרגטית הזו.

ארונות קלילים בהם משולבים צבעים עזים כסגול או אדום הם ככל הנראה הארונות המתאימים ביותר חדרים מעין אלו, ויסייעו בחיזוק האנרגיה הילדותית הכיפית השוררת בחדר.

ארונות הזזה לבית

חשוב לציין שיצרני ארונות הזזה שונים מאפשרים להזמין ארונות במחירים שונים בהם משולבים אלמנטים מיוחדים, כמו למשל הדפסות על הזכוכיות, פרזולי מתכת יפהפיים, ועוד. הזמנות אישיות שכאלו מומלצות במיוחד לארונות אשר ימוקמו בחדרי שינה.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן