ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות - סקירה על תחום הארונות

העובדות מדברות בעד עצמן – רוב המשפחות יחליפו את הארון שלהם, אחת לכמה שנים, זאת עקב שינויים מבניים בתוך המשפחה. הגישה בתחום ארונות ביתיים היא שיש להתאים את הארון למשפחה או לאדם הרוכש אותו. ישנם ארונות סטנדרטיים ברמה גבוהה ואיכותית שיכולים להתאים לכל משפחה ממוצעת כגון ארונות הזזה, ארונות בגדים בחדרים ואפילו חדרי ארונות. בכל מקרה, גם בארונות סטנדרטיים ניתן להוסיף מוצרי פרזול ולשפר את אפשרויות האחסון והאפסון.

סדר עדיפויות…

במחקרים שנעשו בארצות הברית נמצא כי פתרונות אחסון מגוונים בבית היא העדיפות השנייה של משפחה ממוצעת בבואה לבחור בית לגור בו. העדיפות הראשונה, אגב, היא מטבח רחב ומשוכלל. על כן, יש חשיבות מכרעת לבחירת ארונות לבית. עליכם לוודא כי הם אכן עונים לצרכים שלכם.

אחת הטעויות הנפוצות של משפחות רבות בבואן לרכוש ארונות היא הגישה כי הארון אמור לאחסן את הבגדים והציוד אשר נמצא כבר ברשותם. אך הלכה למעשה, הם צריכים לרכוש ארון על פי כמות הציוד העתידית שתהיה להם. ילדים, למשל, על אף היותם יצורים קטנים ביותר, מביאים איתם כמות עצומה של בגדים, צעצועים ואביזרי תינוקות שכולם צריכים להיות מאוחסנים ומאופסנים בארונות.

טכנולוגיות סידור ארונות

בתחום עיצוב החלל הביתי, אנו עדים לשתי תופעות הסותרות זו את זו. מצד אחד, החללים הופכים להיות קטנים יותר אך מצד שני, יש לנו יותר ציוד – יותר בגדים, יותר נעליים, יותר מהכל. ובהתאם, פתרונות האחסון הופכים להיות משוכללים יותר.

ראשית, רצוי כי פתרונות האחסון כגון ארונות, יתוכננו יחד עם הבית, או עם המעבר לבית כך שהארון יתאים לחללי הבית במדויק.

שנית, השימוש במגירות רחבות ובחללים ייעודיים נהיה נפוץ יותר. אין צורך לזרוק את הגרביים, הנעליים, הלבנים או הצעצועים של הילד בערבובייה חסרת פשר. לכל דבר יש את מקומו בארון.

לבסוף, ארגונומיה מוקפדת של ארונות מושגת הודות למוצרי פרזול ייחודיים המאפשרים אפסון יעיל, מאורגן ומסודר.

ארון הזזה עם הדפס

ארונות בעיצובים מרהיבים

לבסוף, לאחר שדאגתם לרכוש ארונות המתאימים לצרכים שלכם, וודאו כי הם גם יפים ומעוצבים. כיום, ניתן לעצב ארונות בצורה מיוחדת ואסתטית כאשר שילובי הדפסי זכוכית עם עץ, צבע וטקסטורה יוצרים מראה מעוצב המשתלב עם שאר האלמנטים העיצוביים בבית. ערכו רשימה של פונקציות אותן אתם מצפים למצוא בארון שלכם וגשו לבחור ארון מתאים. בהראל ארונות לבית ממתין לכם קטלוג רחב של ארונות מעוצבים לכל צורך: מגוון ארונות הזזה, ארונות פתיחה וכן שפע של רהיטים משלימים שיהפכו את כל חדר להרמוני ומרהיב.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן