ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

מגמות עדכניות בתחום הארונות לבית

סוגים שונים של ארונות קיר

עולם עיצוב הארונות הפך להיות מגוון ובעל אפשרויות רבות בשנים האחרונות. כיום בחירת ארון מחייבת אותנו לבחור בין סוגים שונים של ארונות, כגון: ארונות עם דלתות נפתחות או ארונות הזזה, חדרי ארונות או ארונות נישה ייעודים הידועים בשם המקצועי כארונות קיר.

המאפיינים והיתרונות של ארונות קיר

ארונות קיר קיימים בשוק מזה שנים רבות. לארונות אלה יתרונות רבים:
חסכון במקום – הארון תופס נישה בקיר, והופך להיות קיר בפני עצמו.

אסתטיקה – הארון נראה כחלק אינטגראלי מהמבנה, אינו בולט או צורם לעין.

מיקסום של חלל האחסון בתוך הארון – מכיוון שהארון נבנה לאורך קיר שלם, בחירה בסוג של ארונות קיר מאפשרת מיקסום החלל המיועד לארון לשם אחסון.

ארונות לבית

סוגים שונים של ארונות קיר

אופן פתיחת הדלתות: ארונות הקיר יכולים לבוא עם דלתות פתיחה או דלתות הזזה.

גודל הארון – ארונות קיר יכולים להגיע במבחר רחב של גדלים, ובהתאמה אישית לצרכי הלקוח. הארון יכול להתאים לחלל קטן ומוגבל, אך גם לחלל גדול ורחב.

ארונות סטנדרטיים או ארונות מעוצבים – המגוון העיצובי של ארונות קיר הוא בלתי מוגבל. ישנם ארונות סטנדרטיים, בעלי מראה נקי ופשוט. לעומתם ישנם ארונות מיוחדים בעלי עיצוב מושקע ואופנתי. ארונות אלה יכולים להיות בעלי דלתות זכוכית במגוון צבעים, בשילוב של חומרים שונים (מתכת וזכוכית למשל) או עם עיטור מיוחד.

המטרה שלשמה מיועד הארון – העיצוב הפנימי והחיצוני של הארון, וכן החלוקה הפנימית בתוך הארון מושפעים מן הייעוד של הארון. ארונות קיר יכולים לשמש למגוון מטרות ולהיות מיועדים למגוון חדרים.

ארון קיר המיועד לחדר השינה, יכיל לרוב מראה על הדלתות. כמו כן חלקו הפנימי של הארון יחולק למדפים, מגירות ומקום לתליית מעילים ושמלות. ישנם אף ארונות קיר המכילים גם מקום לנעליים.

ארונות הזזה וגם ארונות בעלי דלתות נפתחות יכולים להיות מיועדים לחדר ילדים או לכל חדר אחר בבית
אנחנו בארונות הראל מציעים ללקוחותינו מגוון רחב של ארונות קיר, החל בארונות בעלי דלתות מלמין, ארונות בעלי דלתות בצבעים שונים ומגוונים, וכלה בארונות מעוצבים בעלי עיצוב ייחודי ומקורי.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן