ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

פתרונות אחסון ועיצוב משרדים לחברות הייטק

שכרתם או רכשתם חלל ייעודי העתיד לשמש אתכם למטרות פעילותה של חברת ההייטק שבבעלותכם? זה הזמן לדעת הכול על עיצוב משרדים ופתרונות אחסון לחברות הייטק.

עיצוב משרדים הינו תחום מקצועי בענף עיצוב פנים ובמסגרתו קיימים הנחיות שונות לעיצוב משרדים בהתאם לאופי הפעילות העסקית-מסחרית המיושמת בתוך כותלי המשרד. עיצוב של משרד עורכי דין או רואי חשבון לצורך העניין, שונה במהותו ואופיו מעיצוב חללים ומשרדים המיועדים לפעילותן של חברות הייטק, סטארט אפ וכדומה, ולכן, כאשר מעצבים משרדים לחברות הייטק חשוב לבחון את כל ההיבטים העיצובים הנדרשים לצורך כך.

דגשים חשובים לעיצוב משרדים לחברות הייטק

כאשר מדברים על עיצוב משרדים לחברות הייטק, מדברים בראש ובראשונה על התאמת החלל הייעודי העומד לרשותכם לכל צרכי העבודה השוטפת, וזאת בהתאם לגודל השטח העומד לרשותכם, מספר העובדים בחברה, התשתיות הנדרשות לכם בשטח המשרד, פתרונות אחסון נדרשים וכדומה.

לצורך עיצוב משרדים לחברות הייטק חשוב להגדיר מראש את חללי העבודה הנחוצים לכם, החל מעמדת קבלה ומבואה לבאי המשרד, דרך חדרי העבודה ו/או חלל העבודה המשותף (OPEN SPACE) ועד לפינות ישיבה ומנוחה לעובדים, חדרי המנהלים והישיבות וכדומה. לכל אחד מחללי העבודה בשטח המשרד, חשוב להתאים מערכות ריהוט וציוד משרדי המותאמים לצרכי העבודה השוטפת.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של מערכות ריהוט למשרדי חברות הייטק, לרבות, ריהוט ארגונומי המותאם לכל צרכי העבודה השוטפת והממושכת. בחירה קפדנית של שולחנות מחשב למשרד, כיסאות מחשב וציוד נלווה יאפשר לכם להבטיח לכל אחד ואחת מהעובדים, סביבת עבודה נעימה ונוחה.

יחד עם זאת, מומלץ ליצור שוני בין פריטי הריהוט באמצעותם אתם עומדים לאבזר את עמדות העבודה האישיות ו/או המשותפות של העובדים לבין פריטי הריהוט המיועדים לחדרי ישיבות וחדרי ההנהלה. שולחן מנהל בניגוד לשולחנות העבודה בעמדות העבודה, חייב להיות שולחן גדול מימדים ומושקע יותר בעיצובו. כך או אחרת, חשוב שכל אותם שולחנות עבודה לחלל המשרד יותאמו גם לצרכי העבודה של כל אחד ואחת מהעובדים וגם לעיצוב הכללי של שטח המשרד.

ארון למשרד

מה בנוגע לפתרונות האחסון בשטח המשרד?

אלמנט עיצובי נוסף עליו חשוב לתת את הדעת במסגרת עיצוב משרדים לחברות הייטק הוא נושא פתרונות האחסון בשטח המשרד. לצורך כך, אנו ממליצים לכם להגדיר מראש את צרכי האחסון והיקפי האחסון הנחוצים לכם בשטח המשרד. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של פתרונות אחסון למשרדים המוצעים לכם בין היתר באמצעות ארונות הזזה למשרד אותן ניתן להתקין בכל אזור ייעודי בשטח המשרד. כמו כן, תוכלו להתקין מדפי מתכת תלויים בחדרי העבודה השונים בשטח המשרד ולעיתים אפילו תמצאו ארונות בגדים מעוצבים כפיתרון לאחסון מעילים וכו.

ארון מעוצב למשרד

פינות ישיבה משותפות לעובדי החברה

עובדי חברות הייטק נדרשים במקרים רבים לשעות עבודה ממושכות, ולכן, קיימת חשיבות רבה לעיצוב המשרד בהתאמה מלאה לרווחת העובד. לצורך כך, חשוב לייעד אזורים שונים בשטח המשרד לצרכי פינות ישיבה משותפות לעובדים, החל ממטבחון מרווח ומאובזר היטב, דרך פינות ישיבה אינטימיות ועד לחלל ייעודי אותו ניתן לאבזר במכונות קפה, מסכי טלוויזיה, פינות המתנה מפנקות ומערכות ריהוט נוספות המותאמות לצורך כך.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן