ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

תכנון חדרי שינה למראה אחר

חדר שינה שונה משאר החדרים והחללים בבית מכיוון שזהו המקום השקט ביותר, בו אנו מתחילים בו את היום וסוגרים איתו את הלילה, המקום להירגע, להתרווח ולהיכנס לשינה עמוקה ומתוקה. בעבר ייחסו חשיבות נמוכה יותר לערכו של חדר השינה, אך עם השנים ניתן לראות כי המון בתים מעוצבים עם חדרי שינה יוקרתיים עם דגש רב לעיצוב, למראה ולאווירה הכללית שהחדר משרה ובנוסף, שמים דגש לאלמנטים שמעצבים את החדר כמו למשל לארונות וסגנונם, סגנון המיטה, תמונות תואמות לאווירה ועוד…

אין ספק שהאופן בו אנו ישנים משפיע גם על ההתנהלות של אותו יום אליו אנו מתעוררים, השינה הינה חלק מחיינו לכן כדאי להשקיע ברכישת מיטה טובה ואיכותית ובעוד אלמנטים נוספים שנעלה במאמר זה. חדרי שינה לא מחליפים בתדירות גבוהה, לכן אם בחרתם בשלב זה להתחדש בחדר שינה, בדקו שהחדר יימלא את כל הצרכים שלכם ויהווה עבורכם חדר שינה אידיאלי באמת, על מנת שתזכו ליהנות ממנו כמה שנים טובות.

תכנון חדר השינה

כמו בכל חדר שאנו מתחילים לעצב, גם חדר השינה מצריך מאיתנו תכנון מחושב מראש:

הרמוניה: חלק עיקרי מההרמוניה בחדר הינם הצבעים, על מנת שהחדר ישרה בכם אווירה מרגיעה, בחרו בגוונים בהירים יותר ופחות זועקים לעין כמו הגוונים הבאים: כתום אפרסק, שמנת, ורוד עתיק, ירוק בהיר ומשם פרי הדמיון נמצא בידיכם.

פונקציונאליות: על מנת שהחדר שינה שלכם יהיה יפה אך גם שימושי עבורכם, בחרו למשל ארונות בהתאמה אישית לצרכים שלכם, למשל אם יש לכם מלתחה שלמה של בגדים ונעליים, בחרו בארון רחב שיצליח להכיל את הביגוד ושאר הפריטים שלכם, בחרו בארון שיתאים לחדר ולמידותיו, על מנת שיהיה לכם מרחב תזוזה בחדר.

תאורה: כשקוראים ספר, רואים טלוויזיה או סתם רוצים ליצור אווירה רומנטית ומרגיעה בחדר, משתמשים בתאורה, לכן בחרו בתאורה כזו שתאיר את החדר בגוון חמים ונעים ולא חזק מדיי. תאורת החדר היא האחראית ליצירת אווירה של רוגע ומדגישה את הקו העיצובי של החדר, לכן מומלץ שתהיה תאורה גם עבור הפן הפראקטי שבה וגם עבור הגון העיצובי שהביא יוצרת.

שידות צדדיות: לנוחיותכם וגם למראה העיצוב של החדר שינה, בחרו בשידות שיהיו תואמות לסגנון של המיטה ושאר האלמנטים בחדר, על השידות תמיד תוכלו לשים כלי נוי כלשהו או כל דבר אחר שתרצו שיהיה לידכם בעת הצורך. כיום ישנם סוגים רבים של שידות, במגוון שצבעים ומגוון סגנונות, במידה והחדר שלכם קטן מדיי, תוכלו לבחור בשידות צדדיות שלא יתפסו מרחב גדול בחדר ולא ייצרו מראה של עומס.

תכנון חדרי שינה

יופי ואיכות

כולנו רוצים לשלב בין שני המרכיבים החשובים ביותר – יופי ואיכות כי ככה אנו מצליחים ליהנות מכל העולמות, על מנת שתצליחו לשלב בניהם, כדאי שתקדישו מחשבה גם לדברים הקטנים שבחדר וגם לגדולים יותר. בחרו בחברה בעלת וותק וניסיון בתחום הריהוט על מנת שהחומרים מהם עשויה המיטה יהיו איכותיים וישמרו על טיב המיטה והמראה החיצוני שלה חדש לאורך זמן. בחרו במזרון טוב, שינה טובה מתחילה במזרון נוח ואיכותי, אל תתפשרו או תתפתו לרכוש מזרון בעלות נמוכה מהרגיל , אחרת תשלמו ביוקר. התאימו את בסיס המיטה לסגנון החדר כולו על מנת שתהיה אווירה הרמונית בכלל חלל החדר. התאימו את סגנון הארונות שלכם ולמראה הכללי של החדר, אם בחרתם למשל בארון סגנון כפרי, התאימו גם את השידות באותו מראה וכן הלאה על מנת שהקו העיצוב יישמר וייראה אחיד.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן