ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות בגדים שאתם חייבים לראות

ארונות בגדים יכולים לשנות מקצה לקצה את עיצוב חלל המגורים בו הם ממוקמים, זאת הודות להיצע הולך וגדל של ארונות מעוצבים שמצד אחד ניתנים להתאמה אישית על פי צרכי האחסון בהם וגודל השטח המוקצה להם, ומצד שני, מיוצרים מחומרי גלם איכותיים בעלי עמידות לאורך שנים.

ארונות הבגדים המודרניים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הארונות המיוצרים על ידי חברות רהיטים מובילות בתחומן, כאשר חלק מהחברות עוסקות ומתמחות בתהליכי תכנון, עיצוב וייצור של ארונות בגדים בלבד. בנוסף, חשוב לציין שההיצע הגדול והמרשים של ארונות בגדים מודרניים, מאפשר לכל אחד ואחת מביניכם לבחור את הארון הנכון בהתאמה מלאה לחלל בו תרצו למקם אותו ובהתאם לכל צרכי האחסון הנחוצים לכם בתוך שטח הארון.

ארונות בגדים מודרניים – כל האפשרויות

בין יתר האפשרויות העומדות לרשותכם לצורך בחירת ארונות בגדים לסביבת המגורים תוכלו למצוא 2 סוגים עיקריים של ארונות, הסוג הראשון כולל בתוכו היצע גדול של דגמי ארונות הזזה והסוג השני כולל היצע גדול של דגמי ארון 4 דלתות. להלן מספר מילים על כל אחד מהסוגים העיקריים של ארונות הבגדים המודרניים:

ארונות הזזה

הגדרה כוללת לארונות המגיעים עם דלת הזזה מרכזית הניתנת לשינוע על גבי מסילה ייעודית מצד לצד ו/או צמד דלתות הזזה שכל אחת מהן נעה לכיוון אחר של הארון. בשני המקרים, מדובר בסוג מוביל של ארונות בגדים מודרניים ההולך ותופס מקום של כבוד בסביבת המגורים המעוצבת והמודרנית.

ארון דלת / ארון פתיחה

ארונות בגדים עם דלת הנפתחת כלפי חוץ כוללים אף הם היצע גדול ומרשים של דגמים, כאשר מספר הדלתות בארון נקבע בהתאם לגודל הארון, מארון 2 דלתות, דרך ארון 4 דלתות ועד לארונות בגדים גדולים במיוחד המגיעים עם 5 ואפילו שש דלתות.

ארון כוורת דגם ליזה

ארונות שאתם חייבים לראות

אצלנו בחברת הראל, חברת הריהוט של ישראל כבר למעלה מ-50 שנה, תוכלו למצוא היצע מרשים של ארונות שאתם חייבים לראות. כל ארונות הבגדים שלנו מיוצרים באחד ממפעלי ייצור הארונות המשוכללים ביותר בישראל, כאשר כל ארון בגדים המיוצר על ידינו, מתוכנן לפרטי פרטים משלב התכנון המקדים ועד רמת הגימור המושלמת. לרשותנו, היצע גדול של ארונות הזזה לצד ארונות פתיחה, כאשר לכל מסוגי הארונות העיקריים, אנו מייצרים עשרות דגמים של ארונות הזוכים לפופולאריות הולכת וגובלת בקרב קהל הלקוחות שלנו מכל רחבי הארץ.

דבר נוסף שמאפיין את ארונות הבגדים המודרניים שלנו, בא לידי ביטוי בהיבט העיצובי של גוף וחזית הארון, כאשר חלק מהדגמים המעוצבים שלנו כוללים גם ארונות זכוכית, ארונות דלת בשילוב עיטורים, ארונות עם מראה מרכזית בחזית, ארונות שקופים וקולקציה מרשימה של ארונות בגוונים שונים מארונות בגדים בצבע שחור, דרך ארונות לבנים וגוונים נוספים.

תחום מוצר נוסף בענף הארונות אותם אנו מייצרים כולל גם תכנון, עיצוב וייצור של חדרי ארונות, כאשר הידע המקצועי העומד לרשותנו בענף הריהוט בכלל ובתחום הארונות בפרט, מקנה לנו יתרונות בעלי ערך גבוה לייצור חדרי ארונות מובנים הניתנים להתאמה אישית לכל חלל ייעודי.

ארונות בגדים בהתאמה אישית

את ארונות הבגדים המעוצבים שלנו, ניתן להתאים באופן אישי גם לגודל החלל הייעודי בו אתם רוצים למקם את הארון וגם להיקף שטח האחסון הנחוץ לכם. באמצעות פתרונות אחסון חכמים וייעודיים, אנו בחברת הראל, יודעים לנצל כל שטח ייעודי של גוף הארון ולהעמיד לרשותכם שטח אחסון מרשים במיוחד גם במקרים בהם מדובר בארון בגדים קטן יחסית. את ארונות הבגדים שלנו בהתאמה אישית ניתן לבחור מתוך קולקציה קיימת ומתחדשת של ארונות, דבר המבטיח לכם ארונות בגדים ברמת ייצור גבוהה במיוחד.

כל הארונות המיוצרים על ידינו, מחוזקים באמצעות צוקל ייעודי העשוי מאלומיניום. אלמנט זה, פותח על ידי מחלקת הפיתוח הענפה שלנו בתעשיית הריהוט והוא נועד לסייע בשמירה על מבנה הארון לאורך שנים רבות. תוסיפו לכך את איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים ארונות הבגדים שלנו ואת רמת הגימור הגבוהה המאפיינת את כל פריטי הריהוט שלנו, ומובטחת לכם חוויית שימוש מהנה ופרקטית בארון הבגדים לתקופת כמעט בלתי מוגבלת של זמן. אנו מזמינים גם אתכם להיחשף לפריטי הקולקציה החדשה והמתחדשת שלנו ולבחור לעצמכם ארון בגדים מעוצב.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן