ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארון הזזה או ארון פתיחה - מה עדיף?

ההחלטה על קניית ארון לבית או לחדר מסוים היא החלטה מהותית וחשובה מאין כמוה. ארון הוא רהיט גדול שיש לו תפקיד חשוב בחלל שבו הוא ימוקם. בנוסף, מדובר על הוצאה כספית לא מבוטלת ולכן לא מומלץ לבחור ולקנות ארון מבלי להקדיש לכך מחשבה רבה. כיום ישנם סוגים רבים של ארונות, בגדלים שונים שיתאימו לכל חדר או שימוש ובעלי דלתות מסוגים שונים. ההתלבטות המהותית ביותר היא בין ארון בעל דלתות הזזה לבין ארון עם דלתות פתיחה.

על פניו, ייתכן ולא מובן בהתחלה מדוע ההתלבטות היא כל כך מהותית. אבל כשמבררים פרטים אודות שני הסוגים מבינים שלכל אחד מהם יש תכונות שונות המשפיעות על היתרונות והחסרונות שלו עבור כל לקוח וכל צורך. כך למשל הדלתות הנפתחות בזווית תהיינה צרות וקטנות יותר מהדלתות של ארון ההזזה, ומכאן ניתן להבין שעל מנת לראות את רוחב המדף כולו יש צורך בפתיחה של יותר מדלת אחת הנפתחת בזווית, בעוד דלת הזזה תהיה בדרך כלל רחבה יותר ויהיה קל יותר לראות באמצעותה את תכולת הארון. מצד שני, בדלתות הזזה לעולם לא נוכל לראות את תכולת הארון כולו, בעוד שבארון דלתות פתיחה ניתן לפתוח את כל הדלתות וכך לראות את כל הבגדים שבארון.

ארון פתיחה או ארון הזזה

ארון הזזה או ארון פתיחה?

גם מבחינת העיצוב יש שוני בתכונות של שני סוגים אלה של ארונות. ארונות הזזה נחשבים ליוקרתיים ומיוחדים יותר, ואפילו למפוארים. כיום ישנם עיצובים ייחודיים המתאימים בעיקר לחדרי שינה שמעוניינים שיהיה בהם עיצוב יוקרתי ומיוחד ואפילו עיצוב בהתאמה אישית. בעבר ארונות ההזזה פחות התאימו מבחינת העיצוב לחדרי ילדים, שם דרוש עיצוב צבעוני יותר או כזה המשלב גם אלמנטים מעולם הילדים, אולם כיום גם לחדרי ילדים יש עיצובים צבעוניים ומרהיבים כך שאפשר גם בחדר הילדים לשלב ארון הזזה.

עדין מתלבטים איזה ארון לקנות? צפו בקטלוג ארונות בגדים שלנו ובחרו את הארון המושלם.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן