ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

ארונות קיר - יתרונות בעיצוב מודרני

אחד הסגנונות העיצוביים הבולטים ביותר בתחום ארונות הקיר הוא סגנון העיצוב המודרני. סגנון זה דוגל במינימליזם ולכן נמצא בו חלל פתוח רחב וממועט רהיטים שגורם לתחושת מרחב גדולה. באווירה זו נראים ארונות הקיר כמעין תמונה על הקיר. לעיתים ניתקל גם במראה גדולה שמותקנת עליהם או בציפויים שונים בהתאם לדרישות ולשאר הריהוט שנמצא בחדר.

בסגנון זה ניתן למצוא בנקל ארונות קיר שמשלבים עץ וזכוכית חלבית. כשהעיצוב הנפוץ ביותר הוא שימוש באותו סוג עץ גם לבניית המיטה בחדר השינה. בדרך זו שבה אנו מכניסים אלמנטים עיצוביים המושאלים משאר אביזרי הריהוט בחדר והשימוש בהם לעיצוב ארון הקיר אנו הופכים את החדר להרמוני ואסתטי.

ארונות קיר

פירוט המבחר הקיים בשוק

ניתן למצוא דגמי ארונות קיר בשלל דגמים מרהיבים ומפוארים דוגמת: ארונות קיר מעוצבים אשר בנויים מדלתות הזזה בעלות מסגרת עץ בגוונים כהים או בכל גוון אחר לפי בחירת הלקוח אשר ישלבו לוחות זכוכית בגוון מט. ארונות אלו יוצרים מראה מודרני ונקי ומתאימים לחללים גדולים וקטנים כאחד.

ארונות קיר אשר מעוצבים בעיצוב מודרני וחדשני יותר, שלהן דלתות בעלות פרופילי (מסגרות) אלומיניום עם שלושה לוחות רוחביים לכל האורך, כאשר הלוח המרכזי עשוי זכוכית אלגנטית.

בנוסף, קיימים גם ארונות קיר בעיצובים אוונגרדיים יותר ופורצי דרך כגון, ארונות המשלבים דלתות בציפוי מיוחד בעל מרקם גלי ונועז ומגיעים גם הם במספר גוונים לפי בחירתכם. מסגרות הארון עשויות לרוב מחומרים איכותיים וברמת גימור גבוהה במיוחד כמו למשל בוצ'ר בלוק.

ניתן למצוא שימוש נרחב בזכוכית לחזית ארונות הקיר בייחוד במקרים בהם אנו רוצים להגדיל מעט את "תחושת המרחב". כלומר זכוכית שקופה, אטומה או מראה יוצרת אשליה אופטית של חלל גדול יותר בצורה משמעותית ולכן מומלצת בחדרים הקטנים יותר.

לסיכום, נאמר כי כיום ניתן למצוא מגוון רחב של ארונות קיר בעיצוב מודרני שמצד אחד מספקים לנו את יכולות האחסון שכל חדר זקוק להן ומנגד מאפשרים לנו לשדרג כל חדר בבית במשרד או בבית המלון בצורה שלא ניתן שלא להבחין בה.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן