ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

כך תשדרגו פלאים את עיצוב הבית

לכולנו חשוב עיצוב הבית שבו אנו חיים. בין אם מדובר בבית חדש או ישן, העיצוב שלו משפיע עלינו בכל יום. ישנן אפילו תורות (כמו הפנג שווי) שכל מטרתן היא לתת המלצות לעיצוב הבית ולנתח את השפעתו על איכות חיינו.

לכן חשוב לדעת כי בעזרת כמה אמצעים פשוטים ניתן לשדרג פלאים את הבית ועיצובו.

ארונות מעוצבים

ארון הוא הרבה יותר משטח אחסון מרובע. לארון בבית יש תפקידים שונים בהתאם לחדר בו הוא נמצא. ישנם ארונות מטבח, ארונות אמבטיה וארונות בחדר השינה או בחדר ארונות ייעודי. במהלך היום אנחנו ניגשים לארון בהזדמנויות שונות ורבות. מסיבה זו הכנסת ארונות מעוצבים לתוך החדרים יכולה לשדרג מאוד את עיצוב החלל בו הם נמצאים.

ארונות הזזה לחדר השינה

ארונות הזזה הפכו להיות פופולריים מאוד. הם משלבים נוחות וחיסכון במקום בחדר השינה. מאחר ובחדרי שינה רבים שאלת המקום יכולה להיות קריטית – ארונות הזזה לחדר השינה הם פתרון מושלם לחיסכון במקום.

בנוסף, ניתן לרכוש ארונות הזזה מעוצבים ולקבל במחיר אחד גם נוחות וחיסכון במקום וגם שדרוג עיצובי לחלל של חדר השינה.

ארונות הזזה

קמין עץ יוקרתי

קמין עץ יוקרתי הוא בעצם תנור אח. קמיני עץ הם פריטים שמוסיפים יוקרה רבה לחלל. הם מוסיפים אלגנטיות לעיצוב הבית, ומספקים מקור של חום נעים בתקופת החורף. קמיני העץ היוקרתיים ניתנים לשילוב בסלון או בחדר השינה ולהוות מקפצה ברמת עיצוב הבית.

אקווריום לקיר

כשנמצאים בבית, יש חשיבות רבה לשימוש בריהוט שיהיה גם יפה וגם מרגיע. הכנסת אקווריום לקיר לבית מוסיפה גם חיים לכל חדר וגם נחשבת לבעלת יכולת הרגעה.

עבור אקווריום לקיר ניתן למצוא מינים רבים מאוד של דגים לשימוש. הוספה של אקווריום לקיר היא שדרוג מעניין ומפתיע. צפייה בדגים שוחים בתוך המים השקטים של האקווריום משרה רוגע. במקום לתלות עוד תמונה על הקיר – כדאי לשקול שימוש באקווריום.

כוורת לספרים

כוורת לספרים היא פתרון עיצובי פשוט שמספק עניין לעין בסלון או בחדרי השינה. בניגוד לכוננות ספרים שיש להן דלתות, בכוורת לספרים ניתן לראות את כל הספרים ופריטי הקישוט ללא צורך בפתיחת דלת. בנוסף, היא מספקת שעשוע לעין ומשדרגת כל חדר בו היא מוצבת.

מיטות מעוצבות

מיטה היא לא רק מקום שאנו ישנים בו. מיטה היא פריט ריהוט חשוב. חשובה לנו הנוחות של המיטה והגודל שלה, אך גם חשוב לנו מאוד העיצוב שלה. מיטות מתכת מעוצבות יכולות לבוא בכל גודל ולהתאים לכל חדר שינה. מאחר וחדר השינה הוא חדר שבו אנו מבלים שעות רבות, בערות או בשינה, הכנסת מיטה מעוצבת לחדר תתאים מאוד אם אנו רוצים לשדרג בקלות את עיצוב הבית.

מיטות מעוצבות

סיכום

עיצוב הבית יכול להיות "כאב ראש" ויכול להיות משהו מהנה שמשדרג את איכות חיינו. אם נבחר להכניס פריטים מעוצבים לחדרים השונים נהנה לא רק מנוחות אלא גם מתחושה נעימה יותר בזמן השהות בבית.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן