ארונות הראל - רשת ארונות בגדים, ארונות הזזה בפריסה ארצית
קטלוג ארונות
קטלוג
ארונות במבצעים
מבצעים
חנות ארונות בפריסה ארצית
סניפים
צור קשר עם ארונות הראל
יצירת קשר

מה הבדל בין ארונות בגדים הזזה לבין ארונות פתיחה

בחירת ארונות היא משימה מורכבת ובעיקר עבור מי שלא הצליח לגבש דעה ולבחור את הארון המועדף עליו מסך הארונות הנמכרים ברשתות השיווק. אין ספק כי מעבר לגודל הארון ולסגנון העיצוב שלו, יהיה עליכם לבחור בין ארונות הזזה לבין ארונות פתיחה וכדי לפתור עבורכם לפחות את הסוגייה המדוברת, בחרנו לרכז תחת קורת גג אחת ובמאמר אחד את סך היתרונות של דלתות הזזה אל מול סך היתרונות של דלתות נפתחות, תודו לנו אחר כך.

קחו בחשבון כי לשני הארונות היתרונות המהותיים שלהם ועל כן הם יהיו מעולים כל עוד התאמתם אותם באופן אישי לצרכים שלכם ולמרחב בו הם עתידים להיות ממוקמים.

ארונות בגדים הזזה יתרונות

ארונות הזזה הם ארונות שמאפשרים לכם לפתוח את הדלתות באמצעות הזזתן ימינה ושמאלה. כדי שתבחנו את ההתאמה המדויקת עבורכם, הכנו רשימה של סך היתרונות:

  • חסכון משמעותי במקום – משום שאתם לא פותחים את הדלתות, אתם זקוקים למקום מופחת יותר והחלל בחדר הופך למנוצל משמעותית. הארונות מותאמים לגומחה ספציפית בקיר ולחילופין ניתן להציב אותם בנישה שתבחרו והם אינם בולטים החוצה גם לא כשפותחים את הדלתות.
  • פרקטיות – משום שהדלתות זזות הצידה, הגישה לכל הבגדים / אביזרים / מוצרים שמאוחסנים בהם נוחה, קלה ומהירה יותר.
  • עיצוב – ארונות הזזה מעוצבים נמכרים במגוון נרחב של עיצובים / גדלים וצבעים, כך שכל אחד יכול למצוא את מבוקשו בקלות יחסית. אתם יכולים במקביל להזמין ארונות בעלי דלת הזזה מעוצבת בהתאמה אישית מנגר ו/או לבחור ארון כחלק מקולקציה שנמכרת ברשתות השיווק השונות. את סגנון הארון תוכלו להתאים במקסימום לסגנון העיצוב המועדף עליכם בין אם יהיה זה ארון הזזה זכוכית המשתלב בהומוגניות עם יתר העיצובים בחלל ובין אם זה יהיה ארון מעץ וכן הלאה.
  • בטיחות – משום שבטיחות היא ערך עליון, ובעיקר אם מדובר על ארון הזזה עם מראה ובלי, המיועד לחדר הילדים, כדאי שתיקחו בחשבון את הביטחון שדלתות הזזה מעניקות. אלו הם ארונות בטוחים אשר מותקנים בבטיחות יתרה.
  • חיי הארון לרוב ובתנאי שהוא איכותי הוא רב יותר משום שהדלתות לא מונחות על צירים ואינן נשחקות

ארונות בגדים פתיחה רגילה יתרונות

גם לארונות פתיחה רגילה יש את היתרונות המהותיים שמאפיינים אותה ועל כן אם אתם מתלבטים בין לבין, קראו במקביל את היתרונות שצברנו עבורכם בחלק הבא:

  • ארונות פתיחה מעוצבים – ארונות הפתיחה הם ארונות בעלי עיצובים מרהיבים ומגוונים כך שכל אחד יכול למצוא לעצמו את הארון המדויק במידות ובעיצוב מבלי לקחת על עצמו פשרות. חנות ארונות תוכל להציע לכם את המגוון הנרחב שיש ברשותה, מתוכו תבחרו את זה שמתאים לכם במקסימום.
  • נוח לשימוש – ארון פתיחה נוח לשימוש וכל אדם ובעיקר אם מדובר על ילדים, יכולים בקלות להשתמש בו ולמצוא את מבוקשם. הנוחות באה לידי ביטוי בעיקר בקרב ילדים קטנים שמוצאים עצמם פותחים בקלות יתרה את הדלת הסטנדרטית דהיינו את דלת הפתיחה.
  • קל לניקוי – על מנת לנקות ארון בעל דלת פתיחה יש לקחת מטלית לחה והגישה אל כל חלקי הארון היא קלה מאוד ואינה דורשת מאמץ מיוחד. אין צורך לנקות מסילות, להוציא דלתות ועוד, אלא לפתוח את הארון לנקות ולסגור אותו.
  • אופן אחסון מגוון – את הציוד בארון ניתן לאחסן במיני דרכים ובין היתר : אחסון מדפים ואחסון מגרות כך שהסדר הוא מופתי ואין צורך לחיות בבלגן או לסדר כל רגע את הארון.

מאמרים נוספים בנושא

דילוג לתוכן